voor kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb de rondreis alleen in omgekeerde volgorde gedaan en ook al wel weer een aantal jaren geleden en toen met een busreis.
Ben ik normaal niet zo`n type voor maar dit was erg leuk en ontspannend want je werd naar allle hoogte punten gebracht.
We zijn na de rondreis nog een weekje in Miami geweest en daarvandaan nog dingen gaan doen. Ook naar key west en dat is ook erg apart   (in de leuke zin van het woord dan)
Bij orlando zijn we naar de Rosie`s o Gradys geweest Dat is een soort stadje wat nog leeft in de vorige eeuw   (ver voor 1999  dan hè want dat is ook vorige eeuw) en dat  is om s`avonds    uit te gaan  met allemaal verschillende stylen  uit Amerika  maar ook een moderene disco hoor als je daar van houdt. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar dat is een aanrader als je tenminste nog uit kan na een dagje  of 3 disney.
Doe Mickey de groetjes van me. Onee dat hoeft niet wat ik ging samen met Doortje mee in  je koffer. Nou we zullen ons heel stil houden dan heeft je mannetje er ook geen last van.
Nou even over mezelf  wij zijn nu een jaar bezig maar ik  ben in dat jaar nog maar 3x ongie geworden en helaas dus niet zwanger. We gaan nu beginnen met het medische stukje einde van deze maand. Dus dat is even afwachten. Ben nu nog ongie maar daarna gaan we weer flink aan de klus wat nooit vervelend is hè .
Het is voor jou ook te hopen dat je niet ongie word in je vakantie,  sowieso wil je dat niet natuurlijk maar om het dan ook nog op je vakantie te worden op rondreis is wel heel vervelend.  
Ik zal je nog wel mailen voor vertrek wanner gaan jullie weg?

Groetjes Mariska

Hoi hoi,

We vertrekken de 21ste april en komen 6 mei terug (is wel belangrijk om te weten voor  als je in mijn koffer zit)
Bedankt voor de tips van het uitgaan. Als we in de buurt zijn gaan we er langs!!

Ik ben zelf 27 en word halverwege dit jaar 28. MIjn mannetje wordt in mei 29

Ik las dat je al een hele tijd bezig bent maar niet vaak ongi bent geworden. Dat zal vast heel frustrerend zijn!! Heb je al een idee hoe dat komt of ga je daarvoor nu de medisch molen in?

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop voor je dat het snel raak is.

Zag dat er weer 2 zwanger zijn en heb gevraagd of ze het vrius willen doorsturen, haha

Groetjes kreeftje

Ja kom maar op met dat virus HAHA.

Ja we weten nog niet hoe het komt die onregelmatige zeg maar weinig voorkomende ongie. dus ik hoop dat we snel wat weten. En ik hou je op de hoogte.
Ben nu al nieuwsgierig naar je reis verslag.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan