Hoi, hoi, ik ben 22 nov. ongesteld geworden en toen moest ik meteen beginnen met Synarel, een neusspray om de boel van onderen plat te leggen. Vandaag moesten we voor de eerste echo en dat zag er allemaal prima uit, we mochten meekijken, maar zag niets bijzonders.
We kregen daarna meteen prikinstructies voor de Puregon pen en de eerste prik zit erin, het stelt niets voor. De verpleegkundige deed het voor en toen mocht ik voor het echie, dus ik dacht: dat doe ik even, maar toen ik een stukje vet uit mijn bil vastpakte om de prik erin te zetten, krijg ik het toch even warm, dus ik tegen de verpleegster: gatver, wat eng zeg, ik durfde niet.
Dus ik opnieuw een stukje bil gepakt en mijn man zat naast me, die vond het al helemaal niets, en jawel, ik stjopte hem er in en ik voelde er helemaal niets van, het stelt niets voor, dus morgen gaat het vanzelf.
Ik prik 100 eenheden, dat is genoeg, aldus de gynaecoloog.
Wij zijn onder behandeling in het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam, de functie vindt ook daar plaats, maar de zaadopwekking, de bevruchting en de terugplaatsing vindt plaats in het Erasmus.
Volgende week dinsdag moeten we terug voor een echo en dan gaan we meteen even naar het Erasmus om ons te laten schrijven, dan is dat vast geregeld. 't Is wel even heftig, omdat wij anderhalf uur moeten rijden naar het ziekenhuis, maar goed, je moet er wat voor over hebben en ze zijn allemaal erg aardig vinden wij.
Groetjes, Pleun