voor kruimel

A

Anoniem

Guest
HOI KRUIMEL.

HOE GAAT HE BIJ JOU?
HIER ALLES NOG RUSTIG DE KINDEREN GAAN  VANAVOND EEN NACHTJE BIJ OPA EN OMA LOGEREN DAN KUNNEN WIJ DE LAATSTE DINGEN NOG EVEN KLAAR MAKEN.
JE VROEG ME IN ME ANDERE TOPIC WAAROM ZE ME NU AL GESTRIPT HEBBEN DIT KOMT OMDAT IK AL 2 WEKEN HELE ERGE VOORWEEEN HEB EN DAARDOOR OOK 3 CM ONTSLUITING MAAR HET ZET NIET DOOR DUS HOOPTE WE DAT DIT MISSCHIEN ZOU HELPEN MAAR HELAAS ONS KLEINTJE VIND DE TIJD NOG NIET RIJP EN DAT ACCEPTEREN WE NU MAAR GEWOON EN WE ZIEN WEL WANNEER ONZE BEB KOMT
IK HOOP DAT ALLES GOED GAAT MET JE EN SNEL TE KUNNEN HOREN DAT JULLIE WONDERTJE IS GEBOREN

VEEL SUCCES LIEFS ANGELA

Hoi Angela,

Jaja.....de laatste dingen klaarmaken  zonder kinderen in huis . Wat verstaan jullie daar onder hahahahaha. Je laat je mannetje toch niet al te hard werken hé?

Vervelend zeg, dat je al zolang voorweeën hebt, lijkt me geen pretje. Je wilt toch graag resultaat zien, die heb je wel maar nog lang niet voldoende.
Kan het geen kwaad om zolang met 3 cm ontsluiting rond te blijven lopen?

Ik hoop dat jullie kleine eigenwijsje (van wie heeft hij dat) toch heel snel besluit om eens te kijken wie zijn vader en moeder is.

Bij mij binnen is alles nog rustig. Ben vandaag 39 + 2. Wel veel last van harde buiken, zonder iets te doen, af en toe een klein krampje maar voor de rest zit die kleine van ons ook nog PRIMA.
Ik denk ook niet dat ik voor de uitgerekende datum, 11 Okt, ga bevallen. Dat gevoel heb ik gewoon. Ach....we zullen zien. Hij / zij moet er uiteindelijk toch een keer uit komen, papa en mama zijn reuze nieuwsgierig.

Nou meid, hou vol, wie weet is dit jullie laatste avondje zonder baby. Ik  voor je.

Kruimel

Hoi Angela,

Ik hoop voor je dat je aan het bevallen ben of misschien al bevallen ben.
Ik heb niets meer van je gelezen.

Kruimel ( 39 + 4 )

Terug
Bovenaan