Hé Suus,
Wat lief dat je aan me denkt.
Ik ben vandaag precies 39 wkn. Dus binnen nu en 3 wkn heb ik mijn kleine wonder in mijn armen.
De bevalling naderd, brrrrr maar......daarna hebben we dan eindelijk dat kleintje waar we zoooooooo lang op hebben moeten wachten. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig wie er al die tijd in mijn buik heeft gezeten, j / m, hoe het eruit ziet, op wie lijkt het, heeft het haartjes enz enz.......
Ik loop echt 100x p.d. het kamertje in, trek de kasten open, leg wat dingetje recht die al recht liggen hahaha, bekijk die piepkleine kleertjes en kijk dan in dat lege wiegje (heb ik vroeger ook in gelegen) en zie dan al voor me hoe hij / zij daar straks ook in ligt. Zo'n piepklein wurmpje, helemaal van ons samen, zo lief........
Als ik daar aan denk dan heb ik echt zoiets van; kom er a.u.b. vandaag maar uit want ik wil je NU zien hahahaha.
Maar het stomme is dat als ik krampjes heb dan word ik toch ook wel weer angstig want ja......ik moet wel eerst "even" bevallen en dat zie ik nog steeds niet zitten.
Ik hou maar heel goed in gedachten dat iedere vrouw die een kind heeft het heeft gekund, en IK kan het nog veeeeeeeel beter.
Het gaat hier bij de Oktober mama's idd erg snel ineens. Iedereen heeft zoiets van: hoppa Oktober is begonnen dus baren maar.......
Ik hoop dat je binnenkort kan lezen dat Kruimeltje ook bevallen is .
Maar wat fijn om te lezen dat met jou en beeb ook alles goed is . Binnenkort krijg je zeker de 20 wkn echo? Willen jullie het geslacht weten? Al druk in het kamertje bezig of ligt je zoontje (toch????) daar nog?
Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik heb overal "oud" forumgenootjes van "als het wat langer duurt" forum rond zwerven dus ik lees overal mee. Ook jou en Rian hou ik goed in de gaten. Dus ik heb het er maar druk mee.
Nou meid, geniet lekker verder van je buikje, doe ik ook nog steeds.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn buik straks weer leeg is, geen getrappel meer in mijn buik en gewoon niet meer zwanger zijn. Ik heb zo'n SUPER zwangerschap gehad (heb ik nog steeds) dat ik er nog steeds volop van genieten kan.
Als ik hoogzwangere vrouwen soms zie waggelen, hele dikke buik, overal volgelopen met vocht, geen kant meer op kunnen dan bof ik maar. Ik huppel nog vrolijk rond. Ik heb alleen heel veel vocht in mijn voeten, kan geen schoen meer aan en loop de hele dag op mijn blote voeten door het huis en buiten op slippers.
Kruimel