Hoi Suus,
Hahaha nee hoor, ben gelukkig nog niet aan het bevallen.
Maar wat lief van je dat je even aan mij denkt.
Wij zijn deze week nog even een weekje weg geweest en zijn gisteren terug gekomen. We hadden een bungelow van Landal op de veluwe geboekt. We zijn lekker uitgerust en hebben nog even van ons laatste weekje vakantie samen genoten. De volgende keer gaan we met z'n 3en.
Ik had je berichtje vanmiddag al wel gelezen maar nog niet echt de tijd gehad om een lang berichtje te tikken. Wel heb ik even snel 2 berichtjes getikt voor de 2 bevallen dames.
Maar nu heb ik meer tijddus hier komt ie dan.
Met mij en de beeb gaat het PRIMA. Ik ben nu 36 wkn + 3 dgn. Dus het gaat idd opschieten nu.
Ik heb nu alweer 2 wkn verlof erop zitten en het is heerlijk. Wat was ik hier hard aan toe zeg.
Het kamertje is al helemaal klaar.
Ik heb vanmiddag alle kleertjes etc gewassen en moet alleen nog gestreken worden. Ik heb een hekel aan strijken maar hier heb ik echt ontzettend veel zin in. Al dat kleine spul ziet er zo lief uit, piep piep piep kleine sokjes, moest er gewoon om lachen toen ik ze ophing aan een veel te grote wasknijper. Wiegje opmaken en kast + commode nog even reorganiseren en ik ben er helemaal klaar voor.
Nou ja, het kamertje dan, ik nog niet helemaal. Ik kan haast niet wachten totdat ik mijn kleintje in mijn armen heb maar ik poep nog 7 kleuren ...... voor de bevalling. Daar zie ik best wel tegenop.
Dus vandaar dat ik nu nog tegen mijn kleintje zeg.....blijf nog maar lekker zo'n 3 á 4 wkn in mijn buikje zitten, daarna heeft mama vast en zeker (hoop ik) zoiets van......kom maar op met die bevalling.
Hij/zij ligt al een paar wkn met het koppie naar beneden een stukje in mijn bekken. Dus dat zit gelukkig wel goed. Ik voel ook regelmatig een kontje aan de re. kant onder mijn borst omhoog komen en tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, heel grappig is dat.
Ben ook zo nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje is. Iedereen zegt dat wij een meid krijgen dus ben benieuwd of ze gelijk krijgen. Het maakt ons in ieder geval niet uit.
Wat fijn dat het met jou ook goed gaat. 15 wkn alweer......wat gaat het hard hé.
Lukt het al om er optimaal van te genieten? Ik vond het na mijn miskraam erg moeilijk om er optimaal van te genieten, was zo bang dat het weer mis zou gaan. Ik ging me zo rond de 15e wk steeds zekerder voelen en zei op een gegeven moment echt tegen mezelf; NU ga ik genieten want fout gaan kan het altijd en straks is de zwangerschap voorbij zonder ervan genoten te hebben.
En snel gaat het zeker want voor mij zit het er alweer bijna op.
Ik heb echt een SUPER zwangerschap gehad. Wel kleine kwaaltjes gehad maar die neem ik graag voor lief.
Ik hoop dat jou zwangerschap ook verder goed verloopt. Hoe voel je je tot nu toe, veel kwaaltjes of valt het mee? Zijn jullie al naar spulletjes enzo aan het kijken (of wordt dit jullie 2de kindje)?
Geniet maar lekker van het kleintje in je buik.
Ik kruip nu lekker mijn bedje in. Ik hoop snel weer iets van je te lezen en dan "praten" we weer verder.
Kruimel