Voor Kruimel77

A

Anoniem

Guest
Hoi Kruimel,

Ik wil je héééél veel succes wensen met de laatste lootjes. Het is nu echt aftellen geblazen voor je. Hier op het oktoberforum gaat het hard met de kindjes, dus ik hoop dat jij ook snel je kindje in  je armen mag houden.

Veel liefs, Kippie (morgen 24 weken)

Hé Kippie,

Wat lief dat je me even succes komt wensen.

Het komt nu echt heel dichtbij. Er zijn al een hoop Oktober mama's bevallen of bezig met puffen. Ben benieuwd wanneer het bij mij gaat rommelen.
Ik word er wel een beetje zenuwachtig van hoor. We hebben hier zolang op gewacht en nu is het dan bijna zover. Als ik terug krijg is de zwangerschap echt omgevlogen (behalve de 1ste wkn dan, zo spannend allemaal).

Ik ben volgende week donderdag uitgerekend,  en mijn man is a.s. zondag jarig. En het lijkt hem helemaal geweldig als de kleine zondag op zijn verjaardag geboren wordt.
We zullen zien........

Hoe is het verder met jou? Ik lees niet veel van je op het andere forum.

Je leest het wel als het begint of als de kleine geboren is.

van Kruimel

Hoi Kruimel!

Hier nog een oud-forumgenootje dat je heeeeeeeeel veel succes wil wensen met de laatste loodjes... het komt nu wel dichtbij he als je ziet hoeveel oktobermoeders al bevallen zijn!
Rommelt het al een beetje? Niet dat dat echt iets wil zeggen hoor, bij mij begon de bevalling ook opeens, zonder voortekenen. Geniet in ieder geval nog even van je rust, je hebt je slaap nog hard nodig .

En Kippie ook al 24 weken, jeetje! Gaat het goed? Vind het altijd zo fijn om te lezen dat zwangerschappen/bevallingen goed verlopen van de meiden van het oude forum. We hebben er lang genoeg op gewacht, nietwaar?

Hier gaat alles goed. Suzy is echt een prachtig meisje, ze groeit ontzettend hard... na 2,5 week weegt ze al 4300 gram! Ik voel me net een lopende melkfabriek haha. We slapen weinig, maar genieten volop in ieder geval.

Ik blijf het oktoberforum in de gaten houden in ieder geval! Wanneer ben jij uitgerekend, Kippie?

groeten Saartje, inmiddels mama van Suzy (14-09)

Hoi Saartje,

Leuk om te lezen dat alles zo goed gaat met jou en de kleine Suzy.
Hoe was je bevalling, ben erg benieuwd naar je verhaal (of wil ik die eigenlijk niet weten?)
Wel vreemd zeker om nu ineens dat langverwachte wondertje te hebben.  Hier heb je  al die jaren  naar verlangt en nu ligt ze daar opeens........thuis in haar eigen bedje  Geniet er maar van.
Heb je al een beetje een ritme gevonden?

even een flauw geintje tussendoor. Ik ben straks (hopelijk) ook een wandelende melkmachine.

Hier is alles nog vrij rustig. Ben a.s. donderdag 39 wkn.
Vanaf gisteravond is de kleine erg druk en dat ben ik helemaal niet gewend van hem / haar. Ook heb ik vanaf gisteravond vaak last van harde buiken, zomaar opeens  en heb ik heeeeeeeel erg onrustig geslapen vannacht, dus wie weet zijn dat wel voortekenen dat het niet lang meer gaat duren.

Lief dat jij ook nog  even aan mij denkt.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik reageer idd niet echt veel op het januari-forum. Ik lees wel regelmatig mee. Het alshetlangerduurt-forum was voor mij meer een uitlaatklep. Het is toch een onderwerp waar je niet met iedereen over praat. Nu ik zwanger ben is alles heel anders en kan ik eindelijk met vriendinnen en zussen meepraten.
En dat doe ik dan ook.
Met mij gaat alles heel goed. Een aantal weken geleden had ik bekkenklachten, maar die zijn na fysio en aanpassingen in mijn werk zo goed als verdwenen. Ik mag dan ook nog maar 20 uur werken i.p.v. 40. Bevalt prima.

En voor Saartje:
Wat ontzettend goed om te lezen dat je dochter gezond is geboren. Na al die jaren van onzekerheid en narigheid. Ik had een tijdje geleden ook voor jou een succes-topic achtergelaten op het zwanger-zijn-forum. Ik weet dat je hier niet vaak komt en volgens mij heb je em ook niet gelezen. Ik was stiekem heel benieuwd hoe het met je zou gaan. Gelukkig gaat alles goed en geniet je er van. Ik hoop dat wij je voorbeeld mogen volgen.

Dikke kus, Kippie.

Terug
Bovenaan