Voor Kyra

Hoi Kyra,

Jij schreef onder mijn stukje
Hoi Mariska,

las ergens dat jij dus ook je laatste IUI hebt gehad, nou ik heb deze dus in september. Maar mag ik vragen wat de rede bij jouw is dat jullie IUI doen ?
Hoe oud ben jij als ik vragen mag ?

Zoals je in de lijst heb kunnen lezen ben ik 31 jaar (bijna 32 in oktober).
De reden van IUI is omdat wij in de categorie Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar vallen. Ze kunnen met de huidige onderzoeken bij ons beiden niets vinden en toch lukt het niet. Vandaar dat ze met IUI gingen beginnen. Indien deze laatste IUI poging zal IVF plaatsvinden.

Hoop dat ik je zo een beetje geinformeerd heb.

Lfs
Marisak V

heej mariska,

ook raar dus bij jullie. Bij ons is dus alleen maar vijandig slijm gevonden en ik dacht dus dat dat met IUI zo opgelost zou zijn, maar helaas....
Weet je al of de laatste gelukt is ?
Ik hoop het voor je joh !
Ik zat afgelopen week helemaal in een dip maar het gaat wel weer, je kunt er toch niets aan veranderen en positief blijven is het enige middel anders heb je echt een rotleven !!!
Nou, wens jou nog een fijne week enne..toi toi toi
Geef jij de moed eigenlijk nooit op dat je denkt hoe lang gaat het nog duren ??
Ik heb dat vaak wel, maar dat moet ik niet doen want dan word je zoooo negatief.

ciao liefs kyra

Hoi Kyra,

Nee ik weet nog of het gelukt is. Volgende week pas.

En inderdaad je moet positief blijven. It out of our control, om maar iets te zeggen.

Ik heb die dip die jij had ook al eens gehad, maar ik moet zeggen dat ik er heel sterk uitgekomen ben en nu echt zoiets heb van: Okay we proberen alles wat er is en lukt het niet dan heeft he zo moeten zijn en kunnen we er niets aan veranderen, maar ik heb wel alles er aan gedaan.

Ciao
Lfs Mariska.

Terug
Bovenaan