Voor Kyra

Hallo meisje

Hoe is't met jou???
Met mij momenteel iets minder, maar daar zal ik niet nogmaals over hebben.
Daar heb ik al een onderwerp aan gewijd.

Ik heb soms dagen dat het goed gaat en heel soms kom ik niet op gang.
Zoals vandaag.
En met jouw? Ben je alweer aan het werk, of werkte je niet?
En hoe is het met je dochtertje??
Nou ga nu toch proberen wat te doen.
Kijken of ik er de energie voor heb.

PV

lieve PV,

daar ben ik eindelijk weer! Ben even een weekje op vakantie geweest.
Met mij gaat het net zo als met jou. Heb de afgelopen week een beetje een klotenweek gehad. De vakantie was echt leuk hoor, maar ik voelde me soms zo kloten! Het was veel erger dan de vorige weken net na de mk. Raar he? Ik heb me denk ik teveel goed gehouden, huilde ook eerst niet. Dat kwam later pas. En vorige week dacht ik echt:" ik wordt nooit meer gelukkig!". Nu ben ik weer thuis en ik zag er best wel tegenop om naar huis te gaan, maar ik voel me wel veel beter. Het zullen nog wel hormonen zijn, denk je niet?

Bij mij is dat shit-gevoel begonnnen nadat een vriendin belde dat ze zwanger was. Ze hoorde dat ik een mk had gehad, dus ze vond dat ze het persoonlijk aan mij moest vertellen. Prima natuurlijk, maar vertel het dan niet op een "hieperdepiep-toon", en vertel mij ook niet: "ja, het is maar beter zo, dat zeiden wij ook altijd tegen elkaar, dat als het bij ons mis zou gaan dan is dhet beter zo". Ja, dat weet mijn reet ook!!! Maar zij vertelde het zo gemakkelijk alsof het dan ook meteen maar nix voorstelt! De trut.
Oeps, ben lekker bezig zeg! Hihihi. Maar goed, daar ben ik nu redelijk overheen, ben ook wel blij voor ze hoor.

En wat kan ik me jouw gevoel goed voorstellen zeg, bij de geboorte van het nieuwe neefje(of nichtje?, ik weet het niet meer)! Daar is gewoon tijd voor nodig om dat een plekje te geven. Maar als ik het zo lees, doe je het heel goed, luiertje verschonen enzo...dat is heel wat vind ik. Ja we moeten en kunnen er ook niet voor weglopen vind ik.

Ik ga nu even eten koken, mijn hobby, maar niet heus! We "zien"elkaar nog wel.

liefs Kyra

Hi Kyra

Gisteren ook toevallig he op msn?
Vind dat echt wel gezellig. Af en toe praatje mk maar ook praatje pot.
Gek he dat we zo'n beetje ter gelijk een but dagen hadden.

Denk dat het voor sommige mensen moeilijk is om hoe te reageren op mensen die mk hebben mee gemaakt.
Ik ervaar dat zo wel.
Misschien wist je vriendin ook niet hoe te zeggen!

Ik heb vrij dicht bij nog een komende zwangerschap.
De oppasmama van ons dochtertje is ook zwanger. Ergens in nov wordt het verwacht.
Wie weet zijn wij dan ook weer een van de gelukkige.
Ik weet nog niet helemaal wat we doen hoor, maar de eerste gevoelens van dit nooit meer is wel een stuk minder.
Misschien maak ik mijn instelling wel van: we zijn gelukkig met zijn 3en en mocht er nog een zwangerschap komen dan ga ik er maar niet meer gelijk van uit dat deze goed zal gaan.
Mocht dat wel zo zijn dan is dat natuurlijk super.

Maar dat zien we dan wel weer.

Ga effe verder met verjaardag van dochter lief.
Vieren we een zaterdag en moet nog wat dingentjes doen en meissie is nu weer eens logeren. Dus komt mooi uit.

Tot de volgende keer.
PV

He Meiden,

Jullie verhaal is heel herkenbaar hoor.
Ik vraag me ook vaak af of het nog de hormonen zijn of dat het iets anders is.
Ik ben normaal ook altijd ontzettend positief en kan altijd enorm blij zijn voor een ander maar ja er zijn ook wel eens grenzen.
Sommige mensen zijn vol begrip en anderen walsen gewoon keihard over je heen, alsof deze kindjes nooit bestaan hebben. Nou voor mij zullen ze altijd blijven bestaan en mocht het ooit goed komen zal ik dit nooir vergeten.
Het is zeker zo dat als je een miskraam hebt gehad (spreek misschien alleen voor mezelf) dat het ook echt wat doet met je emotionele kant.
Elke keer je schouders eronder zetten en elke keer een prodent lach tevoorschijn toveren kan toch niemand? We zijn tenslotte niet van steen en ik denk dat als je ook zo een emotionele kant kan hebben je ook veel meer begrip hebt voor andere en andere situaties. Dus dat is iets wat we mee hebben gekregen en daar haal ik dan toch weer een stukje trots uit vandaan!!!

Sterkte,

Corina

Terug
Bovenaan