lieve PV,
daar ben ik eindelijk weer! Ben even een weekje op vakantie geweest.
Met mij gaat het net zo als met jou. Heb de afgelopen week een beetje een klotenweek gehad. De vakantie was echt leuk hoor, maar ik voelde me soms zo kloten! Het was veel erger dan de vorige weken net na de mk. Raar he? Ik heb me denk ik teveel goed gehouden, huilde ook eerst niet. Dat kwam later pas. En vorige week dacht ik echt:" ik wordt nooit meer gelukkig!". Nu ben ik weer thuis en ik zag er best wel tegenop om naar huis te gaan, maar ik voel me wel veel beter. Het zullen nog wel hormonen zijn, denk je niet?
Bij mij is dat shit-gevoel begonnnen nadat een vriendin belde dat ze zwanger was. Ze hoorde dat ik een mk had gehad, dus ze vond dat ze het persoonlijk aan mij moest vertellen. Prima natuurlijk, maar vertel het dan niet op een "hieperdepiep-toon", en vertel mij ook niet: "ja, het is maar beter zo, dat zeiden wij ook altijd tegen elkaar, dat als het bij ons mis zou gaan dan is dhet beter zo". Ja, dat weet mijn reet ook!!! Maar zij vertelde het zo gemakkelijk alsof het dan ook meteen maar nix voorstelt! De trut.
Oeps, ben lekker bezig zeg! Hihihi. Maar goed, daar ben ik nu redelijk overheen, ben ook wel blij voor ze hoor.
En wat kan ik me jouw gevoel goed voorstellen zeg, bij de geboorte van het nieuwe neefje(of nichtje?, ik weet het niet meer)! Daar is gewoon tijd voor nodig om dat een plekje te geven. Maar als ik het zo lees, doe je het heel goed, luiertje verschonen enzo...dat is heel wat vind ik. Ja we moeten en kunnen er ook niet voor weglopen vind ik.
Ik ga nu even eten koken, mijn hobby, maar niet heus! We "zien"elkaar nog wel.
liefs Kyra