Voor Lara & Mick

Hee Lara,

Je bent er weer...meid we slepen je erdoor heen hoor! Heb je nog bij een van je vriendinnetjes een luisterend oor gevonden? Het is ook af en toe niet te bevatten wat voor 'n nare streken mother nature met jou uithaalt de laatste tijd!! Ik herken het dat je wilt graven naar antwoorden, maar je zult maandag hopelijk het antwoord krijgen! Schrijf ook je vragen op zou ik zeggen, dat geeft nu rust en straks ben je ze dan niet vergeten als je bij de gyn. zit. Dus dat is mijn fluitje!

Ik zit vandaag ook in een licht dipje, heb gisteren te horen gekregen dat we pas op 24 AUG. voor een intakegesprek voor IVF kunnen komen, en dan dus pas in het ergste geval ca. 5 mnd. later aan de beurt zijn...:(:(
Moest ook m'n hele beeld en eigen planning daarna terugschroeven, met het nodige gekraak ggggrrrrrkkkkkrrrr.
Accepteren van dingen is soms het moeilijkste wat er is...

Hoe is ie met jou Mick, al iets minder chaggie na gisteren, hoop ik.
Je was lekker bezig in de sportschool gisteren, met bewonderen blikken ;)
Good for ya selfasteam,grl!

Spreek jullie laterrrrrr
liefs, Suus

Heeeeeeeeeee Lieve Suus en Lara,

Kom net terug uit Haarlem, daar had ik dus een etentje van een collega die uit ons team vertrekt en op een andere locatie van hetzelfde bedrijf gaat werken!! Was erg gezellig en ik was erg op dreef, ik had een lift van mijn baas met hem ben ik meegereden naar Haarlem, grappig om zo close bij je baas in de auto te zitten, hij maakte al een grapje dat hij zich gaat "verbroeken" en dat ik maar de andere kant op moest kijken, aangekomen in de parkeergarage zei hij ga jij maar alvast in de auto zitten en dan trek ik ff een andere broek aan, gek idee om te weten dat mijn baas een andere broek aantrekt eerst heel stoer tegen mijn andere collega zeggen dat ik mag kijken en als het er op aankomt dat ik niet mag kijken, heb nog geprobeerd om via de binnenspiegeltjes naar achteren te kijken maar helaas niks van gezien.

Toen we eindelijk aankwamen in haarlem naar mijn andere collega's grapjes over gemaakt en die wilden natuurlijk allemaal weten of ik wat van dat verbroeken gezien had, de ene vroeg of ik zijn onderbroek had gezien en wat hij dan droeg ik voor de grap gezegd dat hij een strakke boksershort aanhad achteraf zei mijn baas dat ik gelijk had en dat ik dus toch misschien stiekum gekeken heb, heb dat niet gedaan hoor, maar wel vreselijk om gelachen natuurlijk. Zat echt op de praatstoel en iedereen moest dan ook vreselijk om mij lachen. Ben nu wel blij dat ik weer thuis ben en heb even alle verhaaltjes op het forum gelezen.

Wat balen Suus dat je pas in augustus je gesprek hebt en dat ivf pas dan na 5 maanden gaat starten, maar 1 ding als het dan eenmaal begint dan zit je er weer zo in en zal je zien dat de eerste poging raak is, en dan krijgen jullie een babytje in 2005 en dat is toch snel toch, maar goed kan me wel een beetje voorstellen dat je er van baalt, maar dat houdt wel een beetje de mmm molen in, geduld hebben en nog eens geduld hebben en go with the flow!!

Misschien beginnen wij daar volgend jaar ook wel mee, wil nu eerst ff afwachten tot manlief weer helemaal beter is, en dan er samen nog eens over praten en dan toch misschien voor ivf gaan. Zou wel leuk zijn als we er dan samen voor gaan Suus kunnen we elkaar hier steunen!! Stuur je morgen wel even een email naar je werkadres!!

Verder Lara hoop ik zo dat het wat beter met je gaat, en ik denk veel aan je hoor, ben je niet vergeten, tot snel hier of online, p.s. probeer je morgen wel even te bellen.

Lieve meiden ik ga mijn mantje in want Isabel zal wel weer vroeg komen, en dan begint de drukke dag weer.

lfs en tot snel, Mick

He lieve Mick,

Ben hier effe kort, voel me niet zo opti vandaag en ben daarom thuis.
Je kunt me per mail vinden op s.jansen23@chello.nl, ik kijk af en toe wel eventjes.
Duik nu weer lekker m'n mandje in.
knuffel, Suus

Hoi Mick,

Ik hoop dat het werkt! Deze pc hebben we net nieuw vandaar dat we nog een beetje aan het vogelen zijn, de digibeetjes!
Mocht je 'm retour krijgen dan kun je 'm alsnog naar sjansen@pde.nl sturen, want die mailbox kan ik ook thuis uitlezen.

Succes technoMick :)
Suus

Terug
Bovenaan