Voor Larissa

A

Anoniem

Guest
Met hugo gaat het goed. Hij zit op dit moment weer in een sprong. Hij
is nu 24 weken. Gaat hard he! Hij was begin november bijna 6 kilo en
63,5 cm.

Vannacht heeft hij voor het eerst in een paar weken weer doorgeslapen
van 11 tot 7. Echt super zo'n nachtje, alleen werd ik zelf een paar
keer wakker van een zeer pijnlijke schouder, dat is dan wel weer jammer.

Ik ben nog niet aan het werk. Ik werd ontzettend ziek voordat ik moest
beginnen. Ben er wel achter dat het stress was van mijn werk afkomt.

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zal zijn. Als het bij ons de
volgende keer weer zo gaat ben ik weer zo zwanger, maar je weet maar
nooit. Ik denk dat wij nog minimaal een jaar wachten ofzo. We zien wel.

Laat je het even weten als je huis verkocht is? En hoe gaat het met Luca, wordt hij ook al zo groot?

Groetjes, Miriam

quote: MiriamS schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2006 09:16:45'));

Met hugo gaat het goed. Hij zit op dit moment weer in een sprong. Hij is nu 24 weken. Gaat hard he! Hij was begin november bijna 6 kilo en 63,5 cm.

Vannacht heeft hij voor het eerst in een paar weken weer doorgeslapen van 11 tot 7. Echt super zo'n nachtje, alleen werd ik zelf een paar keer wakker van een zeer pijnlijke schouder, dat is dan wel weer jammer.

Ik ben nog niet aan het werk. Ik werd ontzettend ziek voordat ik moest beginnen. Ben er wel achter dat het stress was van mijn werk afkomt.

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zal zijn. Als het bij ons de volgende keer weer zo gaat ben ik weer zo zwanger, maar je weet maar nooit. Ik denk dat wij nog minimaal een jaar wachten ofzo. We zien wel.

Laat je het even weten als je huis verkocht is? En hoe gaat het met Luca, wordt hij ook al zo groot?

Groetjes, Miriam

Hoi Miriam,

Luca doet het ook erg goed!
Hij mag 5dec weer naar het bureau, maar hij woog de laatste keer bijna 8kg en zijn maatje 68 begint ook aardig te klein te worden. Hij is echt al een grote bink. Op het Juni forum ga ik zodalijk foto's plaatsen.
Ik las op het Juniforum dat Hugo je doof gilt?! Daar kan Luca ook aardig weg mee!   Hij gaat nu ook al hele verhalen vertellen in zijn eigen taaltje.
Hij sliep eigenlijk al lange tijd door, maar sinds deze week komt hij snachts af en toe weer. Hij is dan echt over zijn toeren, we vermoeden dat de aankomende tandjes zitten te vervelen. Hoewel hij er overdag eigenlijk geen last van heeft.
Afgelopen nacht had hij natuurlijk ook last van de kou, ondanks dat we hem extra dik ingepakt hadden.
Wat heb je aan je schouder?? Hopelijk toch niks langdurigs?? Is niet handig met zo'n kleine knul die steeds moet tillen.
Hoe komt het dat je nu alweer stres van je werk heb? Zie je er tegen op om weer te beginnen?? Ik zag er ook erg tegenop en wil nog steeds liever thuis zijn dan aan het werk, maar ja die vaste lasten eh... Zodra het huis verkocht is kan ik naar 16uur. Ik heb gesolliciteerd op vaste nachtdiensten. Dan kan ik straks slapen als Luca naar school is en ben ik overdag altijd thuis. Het zijn dan ook maar 3 nachtjes per week en als ik naar 16uur ga 2nachtjes.
Als ons huis verkocht is laat ik het je zeker weten!

Groetjes Larissa

Het liep op mijn werk al langer niet lekker en door die periode thuis
neem je afstand en zie je uiteindelijk dingen waar je niet meer omheen
kunt. Volgende week komt er waarschijnlijk meer duidelijkheid, dan laat
ik het je we even weten.

Tja, volgens mij moet ik maar oordoppen gaan halen ofzo, hij is nu ook
iedere keer aan het gillen en het lijkt alleen maar harder te worden.

Misschien zit luca ook in een sprongetje. Ik las in oei ik groei dat ze
ook nachtmerries kunnen gaan krijgen, misschien heeft luca dat ook?

Is bij jullie het gas nu wel weer aangesloten? Misschien had je hem
toch bij je in bed moeten nemen. Had je geen electrisch kacheltje? Die
hebben wij gelukkig wel, dus zolang we prik hebben kunnen we het ook
warm hebben,

Ik zal binnenkort nog wel weer wat meer schrijven, ik moet nu hugo gaan voeden.

Groetjes, Miriam

Vergeten je vraag over mijn schouder te beantwoorden..

Ik heb vorig weekend een verkeerde beweging gemaakt en kreeg toen pijn
in mijn schouder. Het leek over te gaan, maar kwam weer terug. Nu wordt
ik al een paar nachten wakker van de pijn. Gisternacht paracetamol
genomen, maar dat hielp niks. Nu dinsdag naar de dokter ermee. Ik heb
voor de zekerheid voor donderdag al een afspraak bij de fysio.

Ik kan eigenlijk alleen op mijn rug slapen, dan heb ik het minste pijn.
Overdag valt het eigenlijk allemaal heel erg mee, dat is het rare. Ik
moet wel een beetje opletten met tillen, maar ik kan heel veel ermee.

Hugo heeft jammergenoeg vannacht niet doorgeslapen. Om half 4 had hij weer voeding. Misschien komende nacht????

Groetjes, Miriam

Hoi Miriam,

Ben je wel van plan terug naar je oude job te gaan? Of ben je al verder aan het kijken naar iets anders? Voor hoeveel uur wil jij terug gaan werken??
Hopelijk is het niks erg met je schouder, wel vreemd dat de klachten eerst minder werden en toen weer erger. Misschien toch overbelast?! Fysio lijkt mij inderdaad een goed plan.

We hadden wel een elektrisch kacheltje maar het was evengoed nog lastig om het behaaglijk te houden. We durfden het niet aan om hem heel de nacht aan te laten staan, dan is het snel weer te warm. De hoofdkraan van de gas mochten we zaterdagochtend weer opendraaien. Er is zaterdag hier in de buurt wel een schoorsteenbrand geweest, oorzaak??? Ze vermoeden dat het er wel mee te maken heeft, maar er is nog geen duidelijkheid over. Verder is alles rustig en goed verlopen met de aansluiting van het gas.

Het zou inderdaad kunnen dat Luca droomt, maar bij die kleintjes blijft het gissen naar de oorzaak. Het schijnt ook normaal te zijn als ze doorslapen dat ze rond deze leeftijd snachts wel eens wakker worden.  Maar Luca word nu soms wel 4x op een nacht wakker. Dat is erg vermoeiend, wij zijn verwend want hij sliep erg snel door!
Draait Hugo al op zijn buikje?? Luca nog niet, maar hij kan wel al goed zitten. Gisteren heeft hij dan ook voor het eerst in de kinderstoel groente gegeten. En trots dat hij was!

Ik ga nu Luca zijn fles geven en in bed leggen.

groetjes Larissa

Terug
Bovenaan