voor Laura-E

Hé hoi,daar ben ik weer.

Ik was van plan om nu niet de hele tijd te switchen tussen forums,

anders mis ik je weer denk ik



Ik moest er wel om lachen hoe ik jou onbewust achterna hobbelde op de forums.

Hé,je doet me echt geen zeer hoor als je het over jouw zw. hebt. Dat
vind ik juist fijn,want dan weet ik dat het goed gaat met jou en babe.

Nou lieverd ik wacht op je hoor.

Al mijn verspreidde berichtjes al gelezen? Dat wordt een hele zoektocht.

Misschien tot zo.

Veel liefs Hester







 

hoi hester

daar ben ik weer ik weet niet of jij er nog bent maar als dat zo is zal ik even hier wachten. ben gisteravond na het plaatsen van mijn berichtjes naar bed gegaan was doodop. mijn kleine meid is verkouden en zit momenteel in de nachtmerrie fase. dat betekend dus hele korte en gebroken nachten vandaar.
maar nu heb ik lekker even de tijd om te forumen. heb vandaag overdag tussendoor al je berichtjes gelezen maar er zat iedere keer min. een half uur tussen en als ik dan goed en wel alles gelezen had begon mijn meisje weer te huilen. en je weet hoe dat gaat je kleine gaat voor alles. toch...? nu ligt ze lekker te slapen en voor het eerst in dagen zat haar neusje niet verstopt ik heb dus goede hoop dat ze nu wat langer doorslaapt. ik ben heel blij dat ik jou gewoon alles kan vertellen alleen moet je beloven dat als ik teveel begin te zwammen dat je me op tijd afremt. als ik eenmaal op dreef ben ben ik daar namelijkerrug goed in.  even een klein vraagje ik las dat jij in augustus jarig bent dat is toevallig toch niet de 7e dan ben ik namelijk jarig. word dit jaar alweer 26 oud hé. GRAPJE. (van die leeftijd dan.) hoe gaat het met jou? ik hoop een stukje beter. heb nog wel even gelezen dat iemand vond dat je teveel met je mk bezig zou zijn. meod je moet er echt de tijd voor nemen anders komt de klap later veel harder aan weet er alles van.
ik zal hier nu even een tijdje blijven in afwachting of je nog mee zit te lezen.

misschien tot zo
groetjes
Laura-E
 
hoi hoi,ik bem er nog hoor. Ik was ff bezig met mijn stamboom onderzoek en daar ging net iets teveel tijd in zitten.

En nee hoor ik vind helemaal niet dat je zwamt.

ik hoop voor je dat je kleine meissie gauw weer beter is.

Heb je mijn e-mail adres al genoteerd? Als je dan zin hebt om wat meer
te zeggen dan hier ,stuur je maar wat hoor. Vind ik wel gezellig.

Ik hoop dat je er nog bent,maar snap wel hoor als je bij je meisje bent.

Zelf niet verkouden?

ik stop heel even om te kijken of je er nog bent hoor

tot zo liefs Hester

 
hoi hoi

je ik ben er nog. even over die e-mail is inderdaad wel een idee om te mailen ik heb nu tenminste ook een eigen email adres   zag pas ergens jouw email adres staan zal je zsm een mailtje sturen is toch anders als hier hoewel het nu een gesloten forum is let ik er toch wel een beetje op wat ik schrijf heb jij dat ook? kunnen we wat opener praten weet jij nog waar je het had gezet mijn hoofd is net een zeef zal wel door de hormonen komen denk ik. ik zal je dan ook even de link van onze homepage doorsturen kan je meteen mijn lieve meisje en mij en m'n man zien zal het zo even doen wacht nog even op een reactie en anders zoek ik zo zelf wel even tot zo

groetjes laura
 
hoi hester

als het goed is krijg je zo het bericht you have mail of iets dergelijks. ik hoop dat het goed is gegaan lat je het even weten. ben eigenlijk nog een groentje op het gebied van emailtjes sturen.

groetjes
laura
 
nou je leert al aardig snel hoor,sterker nog,wij hebben pas vanaf half januari internet,dus ook ik moet nog heel wat leren.

Ik heb je mailtje gekregen en er is er ook al weer een onderweg naar jou hoor.

Als je nou ook nog msn doet,kunnen we online nog meer beppen.

want dan zit je alletwee achter de pc en je geeft direkt antwoord.

Niemand die dan leest wat je schrijft.

Mijn zusje had me overgehaald,omdat bellen een stuk duurder is en msnen kost niets.

Jaaaa,dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk meer.

Ben je nog wakker?

nou dan hoor ik het wel.

veel liefs hoor

 
hoi hoi

ik heb je mail gelezen en er is er al weer eentje terug onderweg naar jouw. ik zit continu te switchen tussen een pagina of 3 en mijn postvak-in word er een beetje dizzie van ga dan ook zo wat pagina's sluiten en straks nog even een keer hie kijken. mocht ik uje niet meer lezen welterusten en tot de volgende keer

veel liefs
groetjes
laura
 
Terug
Bovenaan