Voor Lautje

A

Anoniem

Guest
Weet niet hoe het met je is, maar ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje een leuke verjaardag heb gehad. Hoop dat je je goed voelt. Heb je rustig aan gedaan? En moet je morgen weer naae het ziekenhuis?

Heel veel sterkte en ik denk aan je!
Dikke knuffel voor je verjaardag en een dikke knuffel om je te laten weten dat ik met je meeleef!!

Liefs Hilma.

hoi Hilma en alle andere,

bedankt voor je berichtje. gister ben ik op controle geweest en gelukkig mocht ik onder streng toezicht weer naar huis! ik was al weer erg bang dat ik weer moest blijven (dat is echt een ramp, met ontzettende heimwee) mijn eiwit in de urine, is op het moment nog stabiel (niet meer dan is toegestaan, wel net op t randje maarja....) mijn bloeddruk is wel hoger geworden weer (mn onderdruk zit nu op 104) met de kleine in mn buik gaat t gelukkig wel goed, ze is wel wat kleiner dan een kindje van 35 weken, maar ze doet het gelukkig goed! wel moet ik t echt heel erg rustig aan doen, en kan totaal niet tegen drukte, en ben ook erg weinig op t forum, gewoon veel te vermoeiend op het moment. ik lees nu ook niet alles mee! ik kijk of er berichtjes voor mij zijn, en probeer jullie op de hoogte te houden over de gang van zaken. ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat!
Een helle dikke kuzz en knuffel van lau

oja as vrijdag moet ik terug op controle, en veranderd er weer iets, of voel ik me zieker worden, dan moet ik meteen bellen, en terug na het zh.
kuzz lau

Hee Lautje,
Wel fijn om even iets van je te horen. Maar het gaat niet van een leien dakje zo he, ik hoop dat het moment snel daar is dat je jullie kleine grietje in de armen hebben.
In elk geval denken we aan jullie, dikke kus Soela

En van mij een hele dikke knuffel! Kom op , en doe je best!!
Veel sterkte!!

Liefs Hilma

Fijn te horen dat het tot nu toe toch nog goed gaat, ik ben blij voor je!

Je weet, we leven met je mee en horen graag hoe het vrijdag gaat!

Dikke knuffel en voorzichtig voor jou en je kleine meid!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan