voor Lautje

A

Anoniem

Guest
Hee Lautje,
Ik was even heel benieuwd hoe het met Selina gaat. Volgens mij lopen jullie aardig te kwakkelen met haar, en dat lijkt me niet gemakkelijk. Misschien heb je geen zin er al te uitgebreid over te schrijven, maar ik denk wel vaak aan je, vandaar.
Liefs Annemarie

hoi hoi wat lief dat je aan ons denkt! ik had je berichtje niet eerder gelezen..... vandaar de late reactie.
we zijn idd nog steeds aan het kwakkelen, en rennen van zh na zh. gelukkig is het al wel weer een tijdje geleden geweest dat selina is opgenomen geweest! en ze mag wel steeds mee naar huis:p
ik heb ook een stukje geschreven bij het stukje wat valt er tegen.....

En hardop uitspreken dat het beter gaat, durven we ook vaak niet, want dan gaat er vaak weer iets mis. het drinken loopt ook weer terug (500 cc per dag halen we nu net, incl. nacht fles. daar waren we vanaf, maarje je moet wat he, om de 500 cc er in te krijgen)

Ik merk dat ik er zelf op het moment ook erg doorheen zit, heb weinig geduld, en mopper veel op mn mannetje..... die snapt het gelukkig wel en is extra lief voor me!

kuzz lau

Hee Lautje,
Ja, ik las je reactie al op wat valt tegen, deze topic was alweer een eindje gezakt.
Maar ik moet echt veel aan je denken, het lijkt me zo moeilijk om dit mee te maken met je eigen kleine grietje. Ik wordt al week als Roef een snotneus heeft, kun je nagaan.. Dan verplaats ik me in jullie situatie en kan ik me voorstellen dat de tranen soms erg hoog zitten. Ik hoop dan ook ontzettend dat het allemaal steeds een stukje beter zal gaan, en dat de zorgen steeds iets minder worden. Voor  nu wens ik jullie in elk geval alle goeds, heel veel sterkte en heel veel liefs!!!
Dikke kus van Annemarie

dat is erg lief,
en natuurlijk wensen wij jou van deze kant ook alle goeds met de kids:p

kuzz lautje

Terug
Bovenaan