A
Anoniem
Guest
Hoi Leah
Even meteen een wijziging..ik schreef eerder dat een eitje innestelt tussen de 7-10 na je eisprong....maar dat wil ik even veranderen...Ik zag net namelijk op zo een calculatording van babybrabbel van mij...dat zij al een innesteldag aangeven 5 dagen na je eisprong..
Ik denk dat het dus was van 5-7 dagen...
Mijn dokter heeft het een tijd teug een keer tegen me gezegd maar ik wist het niet zo heel goed meer...zoiets in ieder geval...
Ik heb mijn NOD 5 0f 6 mei....dus vlak voor jou....dat was 7 0f 8 mei toch?
Spannend wel weer he? Maar ik hoop inmiddels nergens meer op hoor....
Ik weet het gewoon even niet meer....
Morgen krijgen we de uitslag van het zaad van mijn man....
Als dat goed is durf ik misschien weer wat meer te hopen....
Nu laat ik het al een tijdje gewoon allemaal voorbij gaan...en ik zie het wel...
Heb jij trouwens nu het idee dan dat je een innesteling voelde??
Die cyclus calculator van mij zegt dat ik morgen innesteldag kan hebben...nou ik zal eens opletten..haha....of ik rare dingen voel...
Nou lieve Leah...ik hoop en duim keihard! Hopelijk hebben we een echte NOD begin mei!
Succes he!
Liefs Linnepinnie
Even meteen een wijziging..ik schreef eerder dat een eitje innestelt tussen de 7-10 na je eisprong....maar dat wil ik even veranderen...Ik zag net namelijk op zo een calculatording van babybrabbel van mij...dat zij al een innesteldag aangeven 5 dagen na je eisprong..
Ik denk dat het dus was van 5-7 dagen...
Mijn dokter heeft het een tijd teug een keer tegen me gezegd maar ik wist het niet zo heel goed meer...zoiets in ieder geval...
Ik heb mijn NOD 5 0f 6 mei....dus vlak voor jou....dat was 7 0f 8 mei toch?
Spannend wel weer he? Maar ik hoop inmiddels nergens meer op hoor....
Ik weet het gewoon even niet meer....
Morgen krijgen we de uitslag van het zaad van mijn man....
Als dat goed is durf ik misschien weer wat meer te hopen....
Nu laat ik het al een tijdje gewoon allemaal voorbij gaan...en ik zie het wel...
Heb jij trouwens nu het idee dan dat je een innesteling voelde??
Die cyclus calculator van mij zegt dat ik morgen innesteldag kan hebben...nou ik zal eens opletten..haha....of ik rare dingen voel...
Nou lieve Leah...ik hoop en duim keihard! Hopelijk hebben we een echte NOD begin mei!
Succes he!
Liefs Linnepinnie