Voor Leah

A

Anoniem

Guest
Hoi Leah

Even meteen een wijziging..ik schreef eerder dat een eitje innestelt tussen de 7-10 na je eisprong....maar dat wil ik even veranderen...Ik zag net namelijk op zo een calculatording van babybrabbel van mij...dat zij al een innesteldag aangeven 5 dagen na je eisprong..
Ik denk dat het dus was van 5-7 dagen...
Mijn dokter heeft het een tijd teug een keer tegen me gezegd maar ik wist het niet zo heel goed meer...zoiets in ieder geval...

Ik heb mijn NOD 5 0f 6 mei....dus vlak voor jou....dat was 7 0f 8 mei toch?
Spannend wel weer he?   Maar ik hoop inmiddels nergens meer op hoor....
Ik weet het gewoon even niet meer....
Morgen krijgen we de uitslag van het zaad van mijn man....
Als dat goed is durf ik misschien weer wat meer te hopen....
Nu laat ik het al een tijdje gewoon allemaal voorbij gaan...en ik zie het wel...

Heb jij   trouwens nu het idee dan dat je een innesteling voelde??
Die cyclus calculator van mij zegt dat ik morgen innesteldag kan hebben...nou ik zal eens opletten..haha....of ik rare dingen voel...

Nou lieve Leah...ik hoop en duim keihard! Hopelijk hebben we een echte  NOD begin mei!
Succes he!

Liefs Linnepinnie

Hoi!

Weliswaar was dit bericht niet voor mij bedoeld maar ik wil je morgen toch even heel veel succes wensen voor als je de uitslag van het zaadonderzoek krijgt. Weet hoe dat voelt, wij hebben het al achter de rug!

voor je!

Groetjes Sp.

Hai,
ook al is dit bericht niet aan mij gericht ik wens je heel veel succes, en ik hoop dat het ooit goed komt bij ons allen.

Hé Linnepinnie,
Sorry voor laatte reactie... kon niet op internet komen...

Ooooh kijk... Thanks voor de info... Ik heb naar mijn idee nog niet echt iets gevoeld, maar nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dat ook waarschijnlijk niet snel zal voelen omdat ik namelijk een spastische darm heb die zich afreageert op mijn onderbuik. Ik heb dus normaal ook wel prikkels tot grote zeer pijnlijke steken rond mijn eileiders dus helaas ben ik 1 van de ongelukkigen die haar eisprong etc niet voelt.
Ik heb de laatste dagen niets aan mezelf gemerkt (helaas) Wil er eigenlijk niet mee bezig zijn maar onbewust toch weer hé.... zucht... heb zelf nu al het idee dat het in ronde 10 niet gaat lukken. We zullen het zien! Zit me wel te bedenken dat ik vanavond buikpijn heb... maar ja dat zegt ook niets want dat heb ik soms 6x op een dag, maar de laatste paar dagen ging het goed met m'n buik. Ach... ik ben aan het zwammen...

En?... heb jij je innesteling gevoeld? Ze zeggen ook wel dat dat gepaard kan gaan met een kleine bloeding!!!

Ja met onze NOD dag zitten we dicht bij elkaar... de mijne is de 7de ja... spannend!!!
Moeten we maar hard voor elkaar duimen!!! Hoeveel dagen heb jij je cyclus. Ik 33...

Ik las het net dat de uitslag van je man goed was... super zelfs!!!
Fijn is dat dan... er zal vast een last van je schouders zijn gevallen. Nu jij nog! Wanneer krijg jij dan ongeveer je uitslag? Ik zal voor je duimen!!!

Nou Linnepientje toi toi toi
Op naar 5,6,7 en 8 mei!!!

Liefs Leah

Ps: Vind je het anders leuk om af en toe eens te msnen???

Ik zit er over te denken (als ronde 10 niet lukt) om volgende maand gezellig mee te gaan met mijn hubbie en die maand daarna nog eens te testen met ovulatietesten. Wanneer dit alles niet heeft gebaad dan ga ik naar de huisarts...

Liefs Leah

Hee lieve Leah!!

Wij gaan  samen duimen!!! Voor onze NOD Lees NOD echt NOD! Haha

Over de eisprong en of je die voelt of niet...Ik voel die nooit hoor...
Ik zie ze gelukkig duidelijk in mijn temperatuurcurves
Ik heb hem altijd rond dag 12,13,14.
Mijn cyclus is meestal of 26/27/28.
Gelukkig regelmatig en niet zo lang...33 dagen is voor mijn gevoel al best lang...
Heb je ook wel eens nog langer?

De innesteling weet ik niet of ik die zou voelen..Heb hem ook nooit gehad blijkbaar..haha
Maar toevallig nu deze cyclus...stond op die calculator van babybrabbel dat ik hem zou kunnen  hebben op de 26e. Dus gister.
En heel toevallig...had ik dus gister ook lichtrozig weinig verlies.
Weliswaar wel nadat mijn man en ik supergelukkig en opgelucht hadden geklust na onze goede uitslag..maar of dat wat uitmaakt weet ik niet...
Het was ook snel weer helemaal weg...
Hopelijk innestelingbloeding ja...maar ik verwacht en denk helemaal niets hoor...
Ik zie het allemaal gewoon wel...
Maar ik vond het wel heel toevallig precies op die via de calculator uitgerekende dag...

Huh? Mijn tekst wordt opeens kleiner...hmmm

Ik dacht trouwens dat je al zeker weten met je hubbie op de vrachtwagen mee ging in mei?
Weet je het nog niet zeker?
Kan jij dan gewoon plotseling vrij van je werk nemen?

Lijkt me trouwens erg leuk om met je msnen...
Kan jij jouw adres noemen? Dan voeg ik je toe...
Ik heb namelijk nogal een aparte naam en wil niet herkenbaar kunnen zijn...

Nou lieve meid hopelijk hoor ik snel van je!

Liefs Linnepinnie

Nou... dat temperaturen ging bij mij ook niet altijd van een leien dakje. Ik ging soms van hot naar her. De afgelopen 2 maanden is het pas een beetje met regelmaat dat ik er iets meer duidelijkheid in zie.

Mijn cyclus is 1x 31 geweest en verder vaak op 33 gebleven gelukkig. vind dat toch wel fijn dat ik in ieder geval een regelmatig cyclus heb. Heb zeg maar een cyclus van 5 weken ipv 4.

Had toch geschreven dat ik gister buikpijn had... reed ik in m'n autootje naar zangles... krijg ik toch ineens een rare steek in m'n buik!!! alleen dan wel hoger dan wat ik normaal heb... heel raar. Ach ja... we zien het wel. Ben op het moment weer wat rustiger en nuchterder dan laatst... toen was ik het ff zat en er even door. ronde 10 is alweer een eind en als je graag wil... maar daar kun jij wel over meepraten.

Is wel toevallig ja dat je nu net die dag bloed verliest.... spannend!!!

Ja ik ga ook zeker weten mee... week 21 de week van hemelvaartsdag is dat. Super zin an en kunnen wij ook eens om de dag klussen hahaha...
Ik kan niet plotseling vrij nemen... maar kan toch wel erg goed met mijn collega's overleggen. Er kan veel binnen ons team.

Hahaha Ik heb hetzelfde probleem... mijn naam is ook niet allerdaags en wil daarom ook anoniem blijven...
Wacht eens... ik heb ook mail gewisselt met Linda75... wacht zij heeft haar mail adres wel opgeschreven. Misschien kun je haar een mailtje sturen dat ze mijn mail adres naar jou doorstuurt... hahahahaha wat ingewikkeld allemaal. zal ff kijken of haar adres zo gauw nog kan vinden... ... ... ... Ja gevonden...

Mijn msn is: lveneman@msn.com en mijn e-mail: l.veneman@hetnet.nl

Moeten we het maar ff op deze manier regelen hahaha... wel gezellig!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan