voor Leah

Lieve leah,
ik zag bij je reactie op Luna's redelijk positieve bericht dat je voor haar gebeden hebt. Wat tof.
Zou je dat voor mij ook willen doen? Ik ben vanaf september 2002 aan het proberen zwanger te raken. In april van dit jaar heb ik een miskraam gehad en ben nu wéér ongi geworden. Ik ben de moed aan het verliezen en denk dat het ons niet gegunt is een derde kindje te krijgen. (voor sommigen zal dit verdriet wat raar overkomen omdat ik dus al twee kinderen heb, maar een kinderwens is zo sterk)Ik sta open voor alles wat mij kan helpen deze kinderwens te vervullen.

Groetjes Els (is wel een valse naam, maakt dat uit?)

ik reageer even op het feit dat je zegt dat eht voor sommigen raar over zal komen dat je zo verdrietig bent omdat je immers al twee kinderen hebt.Ik vind het helemaal niet raar hoor,ik heb altijd gezegd dat ik drie kinderen wilde en ben nu ook zwanger van de 3e...de eerste en de tweede waren zo gepiept maar nu heeft het een jaar geduurd voor dat mijn cyclus weer een beetje normaal was (door prikpil). met 8 weken kreeg ik een behoorlijke bloeding en ik dacht echt even dat het het einde van de wereld was...dan krijg je ook steeds weer te horen,ach je hebt inieder geval twee gezonde kinderen...ja ,natuurlijk dat weet ik ook wel maar daarom is je verdriet niet minder als het niet lukt of als het mis gaat!! mij lijkt het ook vreselijk als het niet meer zou lukken,nu blijkt alles gelukkig toch in orde te zijn maar ik begrijp je heel goed!!! ik ben nu 16 weken en ik kan soms huilen van geluk dat ik gewoon zomaar weer zwanger ben!!

heel veel sterkte en geluk dus!!!

liefs claudia (dec-for)

Terug
Bovenaan