Voor Leah

Hoi LEah!!

Wat een verhaal was dat zeg!! Daar kan je wel hoop uit halen. Maar dat heb ik toch wel hoor. Ik heb het gevoel dat het goed gaat komen, maar wanneer is de grote vraag.... Het gaat al beter met me, maar zo'n aanpassing maken he. Had me hier niet op voorbereid.

Ik heb gisteren bij een gollega gebarbequed in de regen!! hahaha ze had een tent opgezet voor de grill en wij zaten lekker binnen met z'n allen. Maar het was ondanks het weer wel supergezellig. Ik ga zo naar Rdam naar de danceparade. Ff feesten om niet teveel na te denken.

Hoe is het met jou?

Veel liefs en knuffels Claudy

Lieve Claudy, sorry dat ik nu pas reageer, maar het is nogal vervelend: onze computer is nog niet aangesloten! Ik moet nu bij mijn ouders internetten en daar ben ik natuurlijk niet altijd. Wel balen, maar hopelijk is de computer gauw aangesloten. Dus als ik een poosje niet reageer, weet je waarom! DAt was wel een interessant verhaal he? Had je ook nog op die website www.levensstroom.nl gekeken? Dat is vlakbij jou in de buurt, daar stonden ook verhalen over wonderen op (als je wonderen aanklikt). Ik blijf gewoon voor jou bidden en de anderen, en ik weet zeker dat het allemaal goed komt. Wel gezellig dat jullie hebben gebarbecued! Lekker.... mmm. Ik krijg er ook honger van. Hoe was het in Rotterdam? Was je nog op tv? ;)
Met mij gaat het wel goed, ik ben net in ons nieuwe huis verhuisd, het is wel wennen, maar wel leuk! Ik moet altijd zo wennen aan een nieuw huis. Verder ben ik wel erg moe en hoofdpijn, maar dat geeft niet.
Ik hoop tot gauw! Veel liefs, Leah

Terug
Bovenaan