Voor Leah

Hoi Leah,

eindelijk daar ben ik weer! Je kunt in het berichtje hieronder lezen hoe het het met mijn cyclus gaat. Ja erg frustrerend.... Dacht ik geen nare effecten van de mk in mijncyclus tezien wordt het toch veel langer dan normaal!

Mijn man wil niet aan de foliumzuur omdat hij multivitaminen genoeg vindt. Maarja maakt niet uit zijn zaad was toch al veel beter geworden dus gaat de goedekant op.

Op mijn werk gaat het goed. Ik werk op een microbiologisch laboratorium in een ziekenhuis in Adam. Dus wij krijgen patientenmateriaal om te onderzoeken of er bacterien/parasieten/schimmels/virussen inzit en zoja zijn het "slechte" of niet. Dit vindt ik erg leuk werk,en zo help ik mensen zonder met ze in aanraking te komen. Soms krijg iemandt de verkeerde antibiotica en wij zorgen ervoor dat ze wel de goede krijgen. Het blijft ook altijd spannend je weet nooit wat je binnenkrijgt. Ben dus ook een vakidioot,vindt het geweldig.
Ik werk fulltime 4 dagen en vrijdags ben ik dus vrij, tenzij ik weekend dienst heb dan heb ik een andere dag vrij.

Werk jij? Wat ben je van plan te doen als je kleine er is? Wat zijn je hobby's eigenlijk? Ik vindt het leuk omte wandelen, reizen, films kijken, lezen. Ook hou ik ervan om veel te leren, in november ga ik weer naar een cursus voor mijn werk. Ook leer ik hierogliefen te lezen. Ik ben helemaal gefascineert geraakt van het oude Egypte na mijn reis dus ga ik me hier ook inverdiepen.

Ik ga stoppen want ik moet mijn huisie poetsen, tot gauw!!

Heel veel liefs en knuffels,
Claudy

Lieve Claudy
Eindelijk ben ik er weer eens en het tweede berichtje op de site is voor mij! Yes! Ik mis het internetten wel hoor. Joh, wat balen dat je cyclus nu langer is door de miskraam. Hopelijk gaat alles gauw weer in zijn oude schema terug. Heb jij ook zo'n apparaatje waarbij je kan testen wanneer je vruchtbaar bent of weet je zelf precies je vruchtbare dagen?
Jij hebt wel een interessant beroep zo te horen. Welke studie heb je daarvoor gedaan? Ik heb hiervoor Medisch Secretaresse gedaan, ik wist niet wat ik moest gaan doen. Heb nog meer opleidingen begonnen en niet afgemaakt omdat ik er niets aan vond. Nu ben ik gewoon thuis met de kleine en binnenkort met twee kleintjes en dat vind ik heel erg leuk. Ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Ik hou ook heel erg van lezen. Reizen vind ik ook leuk,tenminste: aan het zwembad liggen en zonnen! Maar daar is het de laatste tijd niet echt van gekomen. Maar mijn grootste hobby is toch wel lezen. Hele boekenkasten vol heb ik thuis. Hoe gaat het met het lezen van de hieroglyfen? Leuk is dat he? Ik hou er ook erg van om talen te leren. Ik heb op school Russisch gehad, dat was heel erg leuk, en ook heb ik een tijdje hebreeuwse les gehad, heel interessant! Als je eenmaal de tekens weet, is het best gemakkelijk. Ga je nog een keer naar Egypte terug denk je? Lekker trouwens dat je een dag vrij hebt in de week. Het weekend gaat altijd zo snel om als je werkt.
Ik hoop dat ik snel weer achter een computer kan zitten, dan kan ik je snel weer terugschrijven! Veel liefs, Leah

Hoi Leah,

Wat leuk dat ik net opde goede dag een bericht voor je achterlaat! Ja dit is echt leuk net penvriendinnen maar dan op de moderne manier hahaha.
Ik weet zelf mijn vruchtbare dagen, ik merk het namelijk aan toenemend vruchtbaarslijm (sorry voor details) en pijn net voor dat mijn eisprong plaatsvindt. De pijn komt (heb ik melaten vertellen) omdat je eiblaasje heel groot is en bijna gaat knappen, ze worden ongeveer 2 cm doorsnee, dus dat doet pijn als je snel op een stoel ploft of er iets tegenaankomt. Als die gesprongen is is de pijn ook direct weg. Makkelijk he? Niet dat dure gedoe zoals ovulatietesten en andere rare apparaatjes.

Voor mijn studie heb ik de hogere laboratorium opleiding gedaan. 4jarig maar heb ik in 3 gedaan omdat ik het VWO gedaan had. Vondt het meteen leuk en heb nooit spijt gehad. Zelf kan ik niet zonder werk vindt het veelste leuk maar als ik nooit had geweten dat ik dit kon doen dan zat ik ook net zo lief thuis. Maar ik vindt dit gewoon erg leuk. Zou het zelfs gratis doen hihihihi.
Ik vind lezen erg leuk omdat ik dan mijn eigen fantasie aan het verhaal geef, een film is wat dat betreft erg anders daar kijk je naar iemand anders zijn idee over het verfilmde boek. Met de hieroglyfen gaat het goed is erg interressant zeg. Precies zoals je zegt alsje de tekens in je hoofd hebt dan gaat het wel snel. Op schoolheb ik engels en frans gehad, ik had de mogelijkheid om ook grieks en latijn te doen maar heb ik jammergenoeg niet gedaan.
Ik hoop dat ik volgend jaar weer naar Egypte toe kan, en in 2006 naar Cyprus voor ons feesie en daarna weet ik niet wil nog veel van de wereld zien. Onze vakanties zijn altijd vol met cultuur alle bezienswaardigheden kijken en rondslenteren. Maar ook de laatste dagen even rust aan zwembad of strand. Anders komen we nog moe terug en dat is niet de bedoeling he? Nu kunnen we nog ver weg gaan maar als ik een kind heb dan blijven we dichter bij huis. Vindt ik niet prettig om naar de verre landen te gaan met kleine kids, met al die ziektes enzo tegenwoordig.

Een extra vrije dag is echt lekker,dan kan ik alles regelen tussen kantooruren zonder dat ik daar vrij voor hoef te nemen. En echt genieten van mijn weekend. Maar als ik een kleine heb dan ga ik wel een dag extra minderen,drie dagen opvang is lang zat. Tenminste als we dat tegen die tijd nog kunnen betalen (want wat is dat duur zeg).

Ik hoop dat je snel weer kan computeren!!

Tot snel,
Veel liefs CLaudy

Terug
Bovenaan