voor leen

Hoi leen,
Weet jij als iets? Ik heb al 14 nod's, nog een negatieve test en wel een hoge temperatuur. Daarbij moet ik ook aan Aagje denken.(!) Hoe is het met jouw?
Ben echt nieuwsgierig.
Laat je wat weten?
Liefs, Ayse

haalo.jammer genoeg weet ik ondertussen dat ook dit een ronde voor niets is geweest.woensdag kreeg ik mijn ongi.ondertussen al weer aan de clomid en volle moed hoop ik op deze ronde.hoe is hetjou?????liefs leen

Weet niet waar bovenstaande over gaat maar ik denk dat je dat van tevoren ook niet had kunnen weten. Dat kan iedereen overkomen, toch?

Je schrijft dat je 14 nods hebt gehad. Teleurstellend. Ik kan begrijpen dat je wel eens een beetje bang bent of alles goed zit en goed komt. Dat van Aagje is heel erg. Toch moeten we met goede moed vooruit en niet te lang stilstaan wat je allemaal zou kunnen overkomen. Maar ik begrijp het wel.
Houd moed, veel sterkte en succes!

Hoi leen,
Niemand kon het weten van Aagje; toch kon je het ook niet weten, toen je reactie vroeg, dat doen we tenslotte allemaal steeds aan elkaar. Ik vind het echt heel erg en brandt ook een waxinelichtje voor haar. Afeglopen donderdag ben ik naar de HA geweest en die zei, dat ik nog maar een maand moest wachten of mijn ongi toch nog zou komen, anders moet ik dan maar eens terug komen en kijkt hij wat er dan kan worden gedaan. Misscien maak ik gewoon geen hcg aan, ben ik in de tussentijd toch ongi geworden of zal ik een ongi-opwekkend middel krijgen. Maar hoe zat het dan met je temperatuur, leen. Was die ook al meer dan 14 dagen hoog, of was je eisprong laat? Ik heb nu al 28 dagen een hoge temp?
Balen, dat je toch een ongi hebt gekregen. De hoop was inmiddels toch wel erg gegroeid. Maar ; nieuwe ronde, nieuwe kansen, dan maar...
Liefs
Ayse

Terug
Bovenaan