voor leetje 1981, hoeveel voedingen....

hoi leetje,
bedankt voor je tip....we zouden het eens kunnen proberen...wij vinden het ook wel tijd om s'nachts wat langer door te slapen

alleen duurt het soms zo lang voordat jasmay in slaap valt, overdag dan....dan moet ik haar dus wakker maken om de 4 uur om haar 5 x op de dag te kunnen voeden....
en nu is het ook nog zo dat ze na de laatste voeding van half 12 wel snel in slaap valt maar dan red ze jammergenoeg geen 5 uur slaap....vaak maar 3 of 4 uur.....

maar ik kan het natuurlijk gaan proberen....het lijkt me alleen niet mogelijk dat ze dan ineens wel langer (5 of 6 uur?) doorslaapt.
went ze er dan niet aan als ze weer om de 4 uur melk krijgt?
het lijkt me moeilijk om haar wakker te maken....maar mischien slaapt ze dan wel weer sneller in omdat ze moe blijft????
we zullen het alleen weten als we het doen toch...ik ga het zeker proberen want de nachten worden ook kouder en dan blijf ik toch liever onder mijn dekbedje
ennnnn, hoe doe je dat met de natte luiers dan s'nachts, want met zoveel melk heeft ze behoorlijk natte billen!?
ik hoop dat je nog wat tips hebt!
groetjes charlotte.

hoi hoi,

Nou wat mij opvalt is dat als Julian overdag minder heeft gedronken, hij 's nachts een inhaalslag maakt, heeft hij goed gedronken, dan slaapt hij 's nachts heel snel weer. Dus als je dochter overdag de 5 voedingen krijgt zal ze misschien 's nachts geen behoefte meer aan een voeding hebben.

Ik ben het zelf ook een beetje aan het uitproberen, mijn zoon is 7 weken en 4 dagen en heeft vanacht voor het eerst 6,5 uur tussen de voedingen gehad!Dus ben ik gelijk vandaag begonnen met maar 5 voedingen te geven en dan wel meer per keer dan met de 6 voedingen. Hij sliep van 22:30 tot 05:00 dus hij heeft gedronken:
05:00
10:00
14:15
18:30

en de laatste moet hij nog hebben, die hoop ik dat hij het tot 23:00 redt. 22:30 tot 05:00 lijkt niet op doorslapen, maar als hij van 24:00 tot 06:30 had geslapen was het hetzelfde aantal uren, alleen dan lijkt het wel op doorslapen...

Een paar weken geleden heb ik gehad dat we een dagje weggingen en door het auto rijden zat er elke keer meer tijd tussen de flessen waardoor hij per ongeluk op 5 voedingen uit kwam(terwijl hij toen echt nog 6 moest hebben), toen heeft hij die nacht de schade ingehaald....pfff hij wist niet van ophouden, dus ik denk dat als ze overdag genoeg drinken (niet volproppen natuurlijk haha)maar dat ze dan de nacht het ook beter redden...dus als je dochter overdag 5 voedingen krijgt, ze de nacht ook red snap je?En als je dan een vast schema hebt zal ze misschien ook sneller in slaap vallen...

succes!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan