hoi hoi,
wat lief dat jullie naar me vragen!!!
ik kijk af en toe wel op de chat maar er is nooit iemand als ik kijk...ik moet ook zeggen dat ik toch beetje afstand heb genomen omdat ik mijn hoofd een beetje koel wou houden...ik had goede hoop voor deze maand maar er wel relaxed onder, in de zin van dat ik niet bij alles probeerde te denken van...zou het?ik heb deze maand ook heel bewust er met niemand over gepraat , nou begon het de laatste paar dagen toch te kriebelen want ik had zondag of maandag waarschijnlijk ongi moeten worden...en gevoelige borsten en aldoor aan het kokhalzen, ben gestopt met het temperaturen want daar werd ik gek van...nou had ik gister erge hoofdpijn, toen was ik al bang dat ik ongi zou worden...vanochtend erge buikkrampen en beetje bruin bloed...
het zet nog niet door maar ben er van overtuigd dat ik ongi ga worden, ik weet dat er uitzonderingen zijn en dat er mensen zijn die zwanger zijn en wel bruin bloed hebben, ook weet ik dat bruin bloed bij je vorige cyclus hoort, maar neem maar van mij aan dat ik gewoon ongesteld word...ik was er niet echt down van maar nu ik dit schrijf besef ik ineens dat het wel heeel erg jammer is....ik had al uitgerekend dat ik dan eind augustus uitgerekend zou zijn en dat leek me zo'n leuke maand haha volgens mij zeg ik dat elke maand...en allemaal "oude bekenden"naar augusutus forum en het leek me zo leuk om het met kerst te vertellen maar goed kop op en vooral doorgaan!
ik word wel wat ongeduldig maar goed geduld is een schone zaak en daar moet ik het maar mee doen!
ach en ik wacht toch sociaal op jullie!hoe is het met jou tobi?jij zit zeker ook rond je NOD?en bri dus bijna verhuisd!heb wel zin om even weer bij te kletsen, ik kom vanavond wel op de chat zijn jullie er dan ook?heb zin om weer even te lachen!
doeggie liefs leetje 1981