voor leetje

A

Anoniem

Guest
he meis,

wat balen zeg dat je test negatief was.
je had zo'n goed gevoel, en dan is het niet zo.

ben je al ongi geworden??
ik nog wel heb gelijk uitgerekend wanneer ik weer moet klussen en wat de volgende nod is 11 augustus.
meid kop op! weer gaan gewoon vrolijk verder, zo als je zei vorige keer, we zijn nog jong, en nog maar net bezig.
we maken ons geen zorgen, dat klussen is toch ook leuk, elke keer maar denken zou het deze keer raak zijn.

meid ik hoop dat je snel ongi word dat kan je er weer tegenaan.
Op naar de volgende ronde

liefs Naomie

hee naomie, bedankt voor je lieve reactie, ben nog steeds niet ongi geworden.heb op zich een positieve instelling, maar vind dit niet echt prettig, heb al een week ongi krampen en mijn darmen gaan vreselijk te keer dus voel me lichamelijk niet helemaal happy, mijn cyclus wordt dus ook steeds langer eerst 29 dagen, toen 31 en nu al 34...ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben dus heb zoiets van laat het maar komen!ik ben er klaar voor!haha het vervelende is dat je altijd een sprankje hoop blijft houden dat ik te vroeg getest heb..maar goed ik zal op houden te zeuren...zullen de hormonen wel zijn hihi.he meid we "spreken" elkaar weer

doeggie liefs leetje

aaaaah nee, meid toch.

je had echt goede hoop toch? wat jammer. nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kans! vooral positief blijven he?

liefs janine

hey naomie en angel27,

nog steeds niks en de buikkrampen zijn ook over....het vervelende is dat ik nu toch weer beetje hoop krijg, ik wil mezelf geen valse hoop geven, maar heb stiekum toch een sprankje hoop nog, ga morgenvroeg toch nog maar even testen, ben gister en vandaag zo vreselijk moe echt mijn ogen prikken, vanmiddag dacht ik nog dat het door het warme weer kwam, nu praat ik mezelf weer hoop aan dat het misschien toch wat anders is...borsten nog steeds gevoelig...veel last van afscheiding (sorry beetje vies verhaal maar heb gehoord dat dat ook een teken kan zijn)kortom ik maak mezelf gek, vanavond komt er gezellig een vriendin langs en zij is al bijna 2 jaar niet meer ongesteld geweest, moet nu hormonenpompje dus wij hebben nog niks te kagen...
als de test morgen negatief is ga ik er gewoon van uit dat ik misschien een maand over sla ofzo.
ik hou jullie op de hoogte heb alleen helaas nog zo'n vervelende digitale test in huis hihi.
bedankt voor jullie medeleven hoor!

liefs leetje

ik had mijn vorige berichtje nog niet geplaatst of ik werd ongi en eigenlijk was ik er erg opgelucht over, baal helemaal niet. tuurlijk had ik nog een beetje hoop, maar diep van binnen wist ik dat het niet zo was.scheelt me weer een test en terleurstelling
ik ga de volgende keer gewoon uit van een heeeeeele lange cyclus hihi van 40 dagen ofzo, dan gaan we het gewoon deze keer de hele maand om de dag doen, vorige maand hebben we het vanaf dag 16 gewoon gedaan wanneer we zin hadden en achteraf gezien was dat dus te kort.
heb er al weer zin in haha!
ga wel met temperaturen beginnen gewoon voor de nieuwsgierigheid dan weet ik hopenlijk mijn eisprong en test ik dus niet weer te vroeg.
nou meiden we blijven lachen en op naar ronde 4!!!!!

liefs leetje

He jammer Leetje!
Knap dat je zo positief blijft. Jullie tijd komt echt nog wel hoor, heus!

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan