Voor Lei..

A

Anoniem

Guest
Hoi,ik/ we vroegen ons af hoe het nu zit met je vroege licht positieve test?
Had het er met iemand over vanmiddag op de chat van de klusbus..
Laat het even weten..spannend!!!!!!
Groet R

Hoi,

Dank voor jullie lieve belangstelling!!! Ik heb me wel aangemeld voor de chat, maar heb verder nog geen tijd gehad....

Het is zooooo vreselijk spannend allemaal. Heb gisteren toch nog even getest (vraag me niet waarom hoor, want "officieel" kan ik pas op 1 oktober a.s. testen) en ik zag een vaaaaaaaag streepje. Nou weet ik niet of ik het me maar inbeeld hoor, hihihihi, misschien  wil ik het te graag zien.  Wel heb ik weer dezelfde "klachtjes" heb als bij m'n eerste zwangerschap. Maar ja, misschien beeld ik me deze ook wel in. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs ,
Lei

heey die lei,
ben zo benieuwd naar je en hoop het natuurlijk heel erg
had gisteren getest et een cb en zag ook heel vaag n plusje maar het kon gewoon niet zo zijn omdat ik op dag 17 zat
het hoe en waarom ik getest heb zal ik je niet mee lastig vallen
maar ik dacht ik viel van mijn geloof
heb dus daarstraks bij kruidvat zo n digitale test van cb gekocht en die gaf aan niet zwanger!!!
kan me er mee vinden want t tijdsbestek klopte wat mij betrof niet , maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!!!
toen viel me in dat jij ook op dag 15 waarschijnlijk posi getest had maar we kwamen er niet op of het nou echt zo was
hoop echt dat bij jouw dat vage streepje werkelijkheid is bij mij hebben we met 3 man gekeken iedereen zag het heeeeeel vaag maar goed niet zwanger dus en ik wacht nu nog fijn een 2 weken
meis, ik blijf duimpjes draaien en hoop gauw te zien dat je zwanger bent!!!
heel veel liefs tamaar

Hoi Tamaar,

Je mag me altijd "lastigvallen" hoor als je iets kwijt wilt. Misschien kunnen we elkaar wel helpen joh. Stom hè, dat je tussentijds toch gaat testen. Maar ja, het is zo'n gevoel dat je hebt. Ik heb de digitale testen ook klaarliggen. Als het me lukt wacht ik tot zondag. Ik verloor net na het plassen trouwens een grote slijmprop.... wat is dat nou weer???? Ik word trouwens gek van vage streepjes, moeten ze toch maar iets voor uitvinden; vind je niet (hihiihihihi)?

Nou meis, jij ook heeeeel veel sterkte en ik zal voor je duimen. Ik hou je op de hoogte.

Liefs,
Lei

Hoi Tamaar en Lei!!

Ik hoop het voor jullie....hopelijk in deze ronde voor jullie ook dat geluk!!!!
Voor mezelf natuurlijk ook,al denk ik dat ik zeker een ronde verder ga!

Heel veel succes en sterkte met wachten!!!

Liefs,Swinnie

p.s,ook ik heb de digitale tests klaarliggen...zou toch geweldig zijn om een keer ZWANGER te lezen...die streepjes en kruisjes  kom je inderdaad ook niet altijd wijs uit!

haalllooo lieve allemaal
lei enig dat ik je nog eens spreek ben blij dat t goedgaat en dat we elkaar altijd bij kunnen staan
duim op posi he!
nee sorry op zwanger he!!
swin voor jouw blijf ik ook duimen , dat weet je en rw trouwens ook
tot op de klusbus ladies kus tamaar

Oh leuk, een reactie!!
nou je blijft het spannend houden hoor..
Ik hoop ook echt op een positieve test voor je.
En natuurlijk voor heel veel anderen..het is jullie zo gegund!!
Hoop er zelf ook op natuurlijk..al wacht ik weer gewoon verder op ongi...
Vandaag 28 dg na mk, en niet ongi nog..
Maarja, dat zegt dus niets..
Hoop snel duidelijkheid te krijgen, zodat we weer door kunnen!!
We klussen maar af en toe, je weet maar nooit..
Wie weet of mijn ei deze keer ook later is toch?
Groet en tot later..R

Terug
Bovenaan