Voor Leonie (alexleonie)

A

Anoniem

Guest
Hoi Leonie! Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat. Al lekker aan het
klussen geweest?? Wanneer verwacht je je nod? Ergens begin mei toch?
Nou ik duim voor je dat jullie goed gemikt hebben ;) Mijn nod is 10 mei
en ik gebruik deze maand maar weer eens ovulatietesten (van Persona,
zonder de computer). Vandaag al 2 bijna gelijke streepjes dus mijn ei
is onderweg haha. Joepie! We zijn druk bezig dus :D Binnenkort weer de
twee spannende weken in. Ik ben nog steeds extreem gelukkig dat mijn
cyclus zo kort is geworden. Gewoon 27 dagen! WHAAAA! Echt fijn als je
weet dat ik al sinds augustus telkens 36 dagen heb gehad en zelfs een
keer 40. Ik draag mijn maansteen elke dag!

Hoop wat van je te horen!

Liefs, Aurora

HEEE Aurora

wat leuk dat mijn naam bij een discussie staat leuk hoor en wat lief dat je aan me denkt. Ja ik ben flink aan het klussen en   mijn ei is vandaag geariveerd hahahaah, dus ook deze maand lopen we waarschijnlijk een heel eind gelijk. Ben zeer benieuwd hoe mijn cyclus is. Vorige maand kwam hij wel precies goed maar ik denk doordat ik net gestopt was met de pil dat mijn lichaam het ei nog geen tijd gunde om te groeien, ik hoop natuurlijk dat het deze maand wel het geval is. Op dit moment ben ik allang blij als ik een cyclus van 28 dagen heb dan weet je tenminste dat het weer goed werkt allemaal. Het allerliefst wil ik natuurlijk dat ik het de komende 9 maanden niet meer tegen kom maar ja das ook alleen nog maar even afwachten hahaa. Van de week heb ik ook mijn vast aanstelling gekregen bij mijn werk dus daar ben ik al heel erg blij mee. En het is mooi weer vandaag dus het gaat hartstikke goed met mij. Voor jou is het ook erg fijn dat je cyclus maar 27 dagen meer is anders is het   helemaal zo lang wachten en daar wordt je al snel niet goed van. Ik hoop dat het deze maand raak voor je is dat zou toch geweldig zijn. Ik kom net van mijn zoontjes eerste kinderfeestje vandaan, echt leuk joh allemaal van die 2 jarige die allemaal met het zelfde speelgoed willen spelen hahaha we hebben wat afgelachen met z'n allen wat doen kinderen toch gek als ze met elkaar aan het spelen zijn. Er was daar ook zo'n klein baby'tje heb er lekker nog even mee gezeten werd er helemaal warm van. Zo lief en teer nog allemaal joh en van die echt baby geluiden maken. MMMMM wat zou het fijn zijn .................... maar goed tis nog even afwachten allemaal. Nou ik ga weer even achter mijn puberende peuter aan want die zit weer in onze trapkast en is de boel weer lekker aan het op peuzelen, vorige keer was ik hem kwijt???? wat denk je zit die op z'n kont met tussen zn benen een enorm grote zak met chips vandaar dus dat ik hem niet hoorde heb echt ontzettend gelachen erom . NOu dit was mijn verhaal en ik hoop dat ik snel weer een reactie terug krijg.

Dikke kus van Leonie

Oja nog wat ik was nog even vergeten wanneer mijn NOD is . Ik heb hem op de lijst gezet op 4 mei maar als het deze maand een goed cyclus is die ik normaal ook heb dus 28 dagen dan is het 7 mei, dus in de buurt van jou.

Terug
Bovenaan