VOOR LIEK

Hallo Liek. Sorry voor de late reactie, maar ik las je berichtje net pas. Ik heb eigenlijk helemaal geen verschijnselen. Vorige keer was ik misselijk en pijnlijke borsten, maar dat heb ik nu helemaal niet. Maar ik denk maar steeds, ik ben gewoon zwanger want ik ben niet ongesteld, en ik heb gewoon 2 positieve zwangerschapstesten. De digitale van clearblue, dus dat is gewoon - niet zwanger en + is gewoon zwanger. Maar kwaaltjes nee niet echt, alleen een wat "zwaar" gevoel onder in mijn buik, maar dat schijnt er bij te horen. ALs ik jouw was zou ik een test halen, en gewoon testen, ben je van alle onzekerheid af. Veel succes, en laat wat van je horen. Succes en liefs Jos.

Hey Jos

Bedankt voor je reactie, ik zal zeker morgen eens een test halen, maar ja ben gewoon bang dat de teleurstelling weer groot is, aan de ene kant denk ik ach ik ben echt niet gelijk wéér zwanger, maar aan de andere kant de kans bestaat altijd, maar als je dan zo'n dikke - op je test ziet staan is dat wel weer kl*te, maar ja je hoort me wel, ga er toch een doen, want dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af!!
Jij in iedergeval echt genieten he van je zwangerschap, je hoort me nog!!

xxx Liek

Terug
Bovenaan