voor lientje!!!

A

Anoniem

Guest
hoi lientje,

bedankt voor je berichtje!!!

Morgen ga jij ook testen, toch?
Laat je het snel weten?

Ik duim voor je.

liefs mamabinck.

Hoi Mamabinck,

Ik mag niet eerder weer testen dan zondag van m'n mannetje, dus daar luister ik maar braaf naar... Tja, de aanstaande paps kan de druk soms niet verdragen, hihi!!! Nee hoor, dat valt wel mee, maar zondag zijn we precies een week verder, vandaar. Maar je hoort dan zeker van me!!!!

Liefs Lientje

Ps Ik hoop zo dat ik straks met je mee mag kletsen!!!

hoi lientje,

kan je de spanning nog een beetje verdragen? Gelukkig is het nog maar 1 nachtje slapen en dan mag je testen.

kan je mannetje wel een beetje begrijpen, hoor. Die van mij kon er zo langzamerhand ook niet meer tegen, stress...stress en nog eens stress. Haha,

hoop echt voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt. Ik duim voor je.

Dikke knuffel mamabinck.

ps morgen zit ik dus veel achter de laptop, he.
(hoezo nieuwsgierig)!!!

He Lientje

SPANNENNNNNNDDDDDD, ik ben zo benieuwd naar je uitslag. Ik ga morgen ook testen.

Dikke kus Puckylief

En jij mamabinck HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop dat we ons snel bij je mogen aansluiten!

Hee meiden,

Vandaag lekker druk bezig geweest buiten, maar brrr, wat was het koud!!! Door al die inspanning en frisse buitenlucht slapen we dan vast weer goed.

Puckylief,
Dus morgen is voor jou ook een spannende dag!!! Gaan we duimen voor elkaar!

Mamabinck,
Hoe voel jij je nu? Nog last van kwaaltjes of voel je je goed?

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lientje

PS Ik zie gek genoeg ook wel een beetje tegen morgen op, wat nou als de test weer negatief is???

hey lientje,

Kop op meid,nog even volhouden. Vanavond vroeg naar bed dan is het snel morgen.

Ik duim voor je, meid.

Ja, kwaaltjes. Veel naar de wc. Soms wel drie keer achter elkaar. Misselijk gevoel en het borstenverhaal. Verder voel ik me echt heel goed. Ben zo dankbaar om zo snel weer zwanger te mogen zijn. Maandag kan ik gelijk de gyn bellen voor mijn eerste echo. Mijn gevoel zegt zelf dat het goed zit, dus hier maak ik mij niet echt druk over.

Hoop zo dat je vanaf morgen lekker mee kan kletsen op het zwanger zijn forum.

ik duim voor je en denk aan je.

liefs mamabinck.

hey puckylief,

spannend, meid. Voor jou ga ik ook ontzettend veel duimen!
Gaaf zeg, als we straks met z''n allen over kunnen naar het zwanger zij forum.
Je laat het toch wel snel weten he, als je positief test.

Liefs mamabinck.

He mamabinck en Lientje

Nou ik hoefde niet te testen want vanavond zijn de RD gearriveerd!!!

Ik vind het echt jammer! Maar kan het nu beter relativeren ofzo dan de vorige keer want toen had ik echt alle kwaaltjes en nu niks behalve tussentijds bloedverlies.
Op naar de 6e ronde, een novemberbaby!!

Ik duim voor je Lientje!!

En mamabinck succes bij de gyn!!!

xx Puckylief

Terug
Bovenaan