Voor Lies en Chili

Hai Inge,

Ik ben sinds eind april ook maar aan het temperaturen geslagen, eerst deed ik het onder mijn arm in de badkamer maar ben sinds eind mei heel serieus ..in bed aan het temperaturen en ook nog eens op de zelfde tijd, kan paar minuutjes verschillen. Het is wel lastig want ik slaap er nu zelfs op ook in het weekend ben ik nu uit mezelf rond 7 uur wakker en ben toch elke keer weer benieuwd naar de hoogte ervan.
Dus ondanks dat ik al met die ovulatietesten aan de gang ben,is zeer praktisch, houd ik alles bij in een schriftje omdat er best veel dingen gebeuren en die weet je na 1 of 2 maanden echt niet meer en zo kun je alles nog eens rustig terug lezen ik zie nu dus duidelijk die temperatuursverschillen, sinds mijn menstruatie die op 20 mei in de avond begon/ goed begon op 21 mei, is hij al vrij hoog rond de 36.8

Ik had mijn eisprong op 2 juni en heb sindsdien een temperatuur die niet meer onder de 37.06 is geweest ( weet jij of dat een goed teken is Inge?) wil je hier nog op antwoorden aub.


Ook het afgelopen weekend was het nog 37,22 dus hoog.

Hoop op een antwoord van je Inge of iemand anders die hier iets over wil vertellen.
ps: Predictor site ( www.predictor.nl) ook leuk om eens te bezoeken en je berekeningen te maken. Die zegt dus dat ik thuis kan testen op 14 juni morgen dus.... vind dat zo vroeg.




Liefs Chili
 
Terug
Bovenaan