Voor Lies

Hoi Lies,

Ik reageer maar even in een nieuw bericht op je, want het gaat hier zo snel dat je het anders bijna niet kan terugvinden... (niet slim van mij, want dan wordt het hier nog voller, maar ja). Wat grappig dat jij ook op de 16e je NOD hebt Lies. Tja, die symptomen, het kan alle kanten op. Bij mijn zoontje dacht ik na 6 weken nog steeds dat ik ongi moest worden; precies dezelfde verschijnselen. Toen zei mijn schoonzus: ik zou toch maar testen, en ja hoor. En wat jij opnoemt aan symptomen, kan net zo goed een zwangerschap zijn. Of voelde het bij je eerste (wat heb je, een zoon of een dochter) heel anders?
Dat van de vakantie klopt wel, al was het maar omdat in de zomer de mannelijke zaadproductie op z'n best is, hoera!

Hoe zit dat precies met die korte cyclus van jou (was toch 25/26 dagen?)? Die van mij is ook maar 26. Normaal heb ik mijn eisprong na 10 dagen, maar nu had de acupuncturist de boel een beetje ontregeld, dus kwam hij na 14 dagen. Daarna tel je er dan toch 14 bij op? Ik hoop dat je het me kan uitleggen. Misschien ga ik dan ook pas zaterdag testen. Lijkt me sowieso wel een goed idee. Bij mijn eerste cyclus deed ik het op de NOD, maar ja, dat is vragen om moeilijkheden. Maar het is zo verleidelijk, hè.

Liefs van Inge

 
Hoi Inge

Ik heb met de CB testen ontdekt dat mijn cyclus zo in elkaar zit. Bij de eerst een dochter had ik geen enkele klacht niets. Maar na een week overtijd werd ik zo misselijk dat ik uiteindelijk een hyperemises werd, iemand die extreem misselijk is. Ik heb dan ook twee keer in het ziekenhuis gelegen en een keer aan het infuus!
Ik doe die testen ook het liefst gelijk maar ik weet dat hte zo zinloos is dus ik moet daar van mezelf op wachten!

Gog wel fijn he dat er meer mensen zijn die dit hebben!

Liefs
Lies
 
Terug
Bovenaan