Voor Lieselotje

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,
hoe is het nu met je? Ben ff niet langs geweest en er staan zoveel nieuwe berichten bij dat ik eigenlijk een beetje spoor bijster ben hoe het nu met je gaat.
Zijn de rode duivels al op bezoek geweest? Heb je nog testen gedaan?
Ik heb nog geen duivels gezien, ben maandag 6 weken overtijd. Ik snap er geen bal meer van. Hoe lang zou ik nog moeten wachten? Ben twee weken geleden bij huisarts geweest en die zei vrolijk wacht maar gewoon even af. Maar ja, hoelang is "even"?
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt.
Laat je even weten hoe het met je gaat?
Groetjes, Chalala

'Hoi Chalala,

"Fijn"om een lotgenoot te hebben. Ik ben donderdag 8 dec. 6 weken overtijd, maar nog steeds niets. Geen positieve testen en ook niet ongi. Ik heb afgelopen vrijdag de huisarts gebeld en die zei het zelfde als die van jou: gewoon nog even 2 maanden afwachten. 2 MAANDEN!!!weet hij wel hoe lang dat dat nog duurt. Ik ben een beetje alle goede moed verloren en hoop dat ik OF gewoon ongi wordt OF een positieve test ga krijgen, want die onzekerheid maakt je gek. dat we toch maar weten waar we aan toe zijn nietwaar???
Heb vanmiddag op m'n werk buikpijn gekregen, niet alsof ik ongi wordt, maar echt aan allebei de zijkanten van je buik, wat is dit nu weer??? heb echt het gevoel dat m'n eigen lichaam me zo in de maling neemt. moet jij van je huisarts wel testen blijven doen? Dat zei mijn huisarts; het is wel goed om voor de zekerheid foliumzuur te slikken en tetsten te blijven doen als controle voor je lichaam.Over 2 maanden krijg ik evt. een boedtest. zeg ik tegen hem; en als die bloedtest positief zou zijn (geloof het zelf niet hoor) dan zou ik ruim 13 weken zwanger zijn?! Zegt de huisarts; fijn toch, kun je het meteen vertellen!!! Wat een grapjas zeg, ik word daar dus echt niet vrolijk van. Maar goed, ik heb me voorgenomen om om de 1 keer in de 2 weken te testen, ik hou je op de hoogte, jij mij ook???

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,
wat een "gezellige" huisarts heb jij!! Grrrrr.... sommige mensen!?!
Mijn huisarts heeft verder niet gezegd wanneer ik terug moet komen of dat ik moet blijven testen. Ik heb eigenlijk alle hoop op een positieve test al opgegeven.
De huisarts heeft twee weken geleden mijn urine getest en die test was negatief. Ik geloof dus niet meer dat je dan twee weken later wel positief zou testen.
Ik zou dan toch ook weer teleurgesteld zijn als de test weer negatief  zou zijn.
Ik zou ook geen twee maanden meer kunnen wachten hoor. De huisarts zei wel dat er medicijnen zijn om eisprong e.d. op te wekken, heeft hij dat bij jou ook gezegd?
We houden elkaar zeker op de hoogte, want ik ben ook blij dat er iemand is met hetzelfde probleem.
We houden de moed erin he?
Liefs, Chalala

Hoi Chalala,

Mijn huisarts heeft niets gezegd over medicijnen voor de eisprong. Heb je zelf al misschien getemperatuurd of met een ovulatietest gekeken of je een eisprong hebt?

Ik weet niet of het wel kan hoor, als je nu zoveel weken overtijd bent en niets weet, misschien hebben we tot onze evt. ongi wel geen eisprong.

Ja, ik weet het, niet negatief denken, maar ik ga er echtvanuit dat ik snel ongi wordt, heb de hoop na 6.5 weken inmiddels een beetje verloren. Kijk zelfs niet meer elke dag op dit forum, maar 2 keer in de week!!!

Ik blijf het wel allemaal volgen hoor! en natuurlijk hou ik je op de hoogte!

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,
long time no hear....
ik ben ook bewust even niet op de site geweest...baalde gewoon als een stekker.
Maarre....gisteren zijn de red devils gekomen. Nou, ik kan wel merken dat ik mega-overtijd was.....mooi rood is anders.....getver
Maar hoe is het nu met jou?? Ben jij ook al iets wijzer. Ik hoor graag van je
Groetjes, Chalala

Terug
Bovenaan