Voor Lieve Deez!!!!

A

Anoniem

Guest
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!

wat ontzettend gaaf meissie!!!! eindelijk!! jij zwanger!! geweldig nieuws en tuurlijk gaat het hardstuikke goed, want je kreeg je uitslag op de dag dat ik ben bevallen, dus dat moet goed gaan!!!!

geniet er lekker van mied en ik hoop dat je over minder dan 8 maanden een prachtig kleintje in je armen hebt joh!

liefs sweety, mama van Justin Tarachand 4-4-07

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] HELEMAAL SUPER

Hey deezzzzz,
Breek ff hier in als de rest het niet erg vindt!!!
Hoe gaat die??? Je niet teveel zorgen maken ja is makkelijk gezegt dan gedaan had het zelf ook hoor, maar blijf positief!!! Wanneer heb je een echo je  kan al met 6wk een hartje zien wist je dat??? Laat maar een keertje horen dan is ook leuk en bijzonder om dat hartje te zien kloppen!!! Wat een wonder toch!!!

Nou hier gaat het stukke beter geef wat extra flesvoeding bij en nu slaapt ze echt ruim 4 uurtjes door en snachts soms al 5uurtjes!!! De krampjes zijn er nog steeds echt zielig, maar moet morgen naar de kinderartz en dan leg ik al mijn zorgen voor!!!   hoop dat alles goed is en normaal is!!! Maar zorgen maak je toch, net zoveel als je nog zwanger bent!!!

Nou Deez geniet lekker van het zwanger zijn en tot snel maar weer eens!!!!

Liefs Sandy & Jessica

Deez, gefeliciteerd meid, wat heerlijk voor jullie! Ben blij voor je liefs Mickey

ff weer omhoog, want ik weet niet zeker of je het al gelezen hebt?? hoe voel je je?
alles nog prima?? spannend he! probeer er wel lekker van te geniete, want het gaat echt heel hard!!!

liefs sweety, mama van Justin 4-4-07

Ik heb hem nu gelezen!!!!!!
Bedankt meiden!!! Hier alles op zich zijn gangetje, maar voel me toch wel onzeker.
Wou dat het 2 mei was, dan weet ik zeker dat alles goed gaat en of het er meer dan 1 is.....Alles goed met jullie kleintjes?
Van de week zijn we oom en tante geworden van de zus van mijn man (de 2e)
Wat een scheetje zeg. Nog een paar maandjes wachten en dan hopelijk wij ook.
Groetjes xxx

Terug
Bovenaan