voor Lieve

A

Anoniem

Guest
hoi,
las net jouw reactie bij de vraag naar de leeftijd van de mannen.
ik voelde me direct een buitenbeentje totdat ik jouw reactie las.
ik ben zelf 28 en mijn man is 47. ja ik weet het een groot verschil.
we hebben samen een dochter van 16 mnd en hij heeft 2 zoons (15 & 17) uit zijn eerste huwelijk.
mijn man is een geweldige vader, hij is zelfs een dag minder gaan werken om thuis te blijven bij onze dochter. hij zegt wel eerlijk dat hij het nu op deze leeftijd veel bewuster beleeft allemaal. hij maakt ook meer tijd vrij dan dat hij vroeger deed.

we willen heel graag nog een tweede kindje, ben in januari gestopt met de pil.
vorige keer duurde het 6 mnd dus we zien wel wanneer het raak is.
we hebben er bewust voor gekozen om niet te lang te wachten met een tweede vanwege de leeftijd van  mijn man. we hebben overigens ook alleen maar positieve reacties gehad op mijn eerste zwangerschap, en gelukkig wordt hij niet als opa gezien die op zijn kleinkind past. dat zou ik echt vreselijk vinden. mijn man is gelukkig erg jong in zijn doen en laten, wordt ook altijd 41 geschat.
en wij houden hem jong...
wij zijn een heel gelukkig gezin.

hoop dat je iets hebt aan mijn  te lange verhaal...

groetjes Ruby

Hoi,

Wat fijn om te horen dat er nog iemand is met een soort gelijk verhaal. Het is moeilijk voor mij de hormoontjes in bedwang te houden, want ik ben er zo klaar voor, voor een kindje. Maar de situatie is er nog niet helemaal naar. Ik wil mijn kindje een goede start geven, aangezien het waarschijnlijk maar bij 1 zal blijven. Maar uit jouw verhaal blijkt dan toch maar weer dat leeftijd geen echte rol speelt. Dus ik moet maar gewoon geduld hebben. Mijn tijd komt wel.

Toch vind ik het "leuk/fijn"om jullie verhalen te lezen. Dus zo af en toe zul je mij ook wel eens hier zien.

Ik heb in het verleden toen ik 19 was een abortus gehad. En zo af en toe komt ook dit wel eens ter sprake en kun je daar ook een menig om geven.

Des al niet te min wens ik jullie allen heel veel liefde en succes in het creeeren van een mooi wondertje, het voortzetten van je eigen leven!!!!

Veel liefs, Lieve!

Terug
Bovenaan