Voor Lilian30

A

Anoniem

Guest

Zo ik doe het maar even zo...dat is makkelijker....

Spannend dus weer deze tijden, ja je kan maar 1 ding doen..hihi en daarna heel hard hopen!!!

Eigenlijk raar dat ook jij een miskraam kreeg na het verlies van je mannetjes, ik heb natuurlijk ook een miskraam gehad na Ninthe*.
Bij ons is het dus echt 3x is scheepsrecht, en ik hoop dat voor jullie natuurlijk ook heel erg.

Ik geniet steeds meer, of eigenlijk zeg ik dat fout.... ik zit in een periode dat ik geniet, vanaf dat ik de kleine steeds meer voelde zei mijn gevoel pas, het zit goed.
En hoe ik ook op de roze wolk zit na haar op 3-d te hebben gezien, en ik me echt kan vergapen aan haar echo-foto, begint de angst nu weer een beetje terug te komen.
het is geen slecht voorgevoel ofzo, maar toch een bepaald soort spanning dat ik denk...hmzzz... we zijn nu al zover als dit laatste stukje nou ook maar goed gaat.
ik ben in iedergeval blij dat ik onder behandeling van de gyn ben gebleven, zoveel echo's mag aanvragen als ik wil en in het ziekenhuis zal bevallen.
De angst dat het tijdens de bevalling misgaat zit er namenlijk heel erg in.

Ben vandaag alweer 30wk+2dgn dus het einde is in zicht en de weken vliegen voorbij in 1 x.
Ik weet nog wel dat dat heeeeeeeeeel anders was toen ik zwanger probeerde te worden.

Meid dat je dagen hebt dat het allemaal tegenzit en je het allemaal oneerlijk vindt die zijn heel normaal, dat hoort bij het rouwproces, dat je Storm* en Daan* dan nog meer mist is een gevoel wat altijd zal blijven...
Ik heb het ook, dan voel ik een kleine meid in me schoppen, en dan heb ik het over "ninthe" haar kamertje...en dan denk ik "verdorie het is niet eerlijk straks is dit kamertje van een ander kindje en zij heeft hier maar 2 nachtjes gelegen, dan vind ik het oneerlijk dat ik haar niet heb leren kennen, ben ik benieuwd watvoor een meisje ze zou zijn geworden"

Ik denk dat die gedachten de rest van ons leven af en toe voorbij komen... daar moeten we mee leren leven....

Geen dank (nogmaals) voor het gedicht, ik ben blij dat je er zoveel aan hebt... en dat ik met zoiets kleins je heb kunnen helpen bij je verwerking...

Nog een vraagje; ben jij helemaal nederlands? hihi....je leek nl zo donker op de foto's, je lijkt op een nicht van mij, ik ben zelf half indisch...

Liefs Randy

hoi randy...

hee.......nou ik ben weer een even over mijn dippige dag heen...hihi gelukkig en ja ik weet dat dat voor altijd blijft   ....we zullen altijd een gemis hebben......van onze lieve Storm* en Daan*...
maar t gaat goed!!!!
Ik hoop ook echt dat ik toch wel weer redelijk snel zwanger ben...en ja ik vind t wel heel raar dat ik eigenlijk precies t zelfde meemaak als jou........
ik neem niet aan dat ik nu gelijk weer zwanger ben...[zou tveel "geluk" zijn   denki ik] ik wil t wel ...maar dat zou wel heeeeeeeeeel toevallig zijn he!!!
ik heb dus weer heel laat mijn ei gehad[meestal] op dag 16 17   en dat had ik dus ook de beide keren dat ik zwanger werd!!maar ja toch zegt t niks .....
ik ga gewoon lekker afwachten!! en duimen maar ik ben al 2x zwnager geweest in maar 4 rondes dus ik denk dat t nu ook wel snel zal zijn....
nu vond ik toen ik zwanger was 4 rondes heel kort maar toen we bezig wren om zwanger te worden   vond ik 4 maanden wel heeel lang duren .....dus   ik hoop dat ik snel weer mag!!

fijn dat alles zo goed met je gaat   ...jij bent mijn goede voorbeeld!!! hihi en zo weet ik dat t ook weer goed kan gaan!!
en ja...ik ben dus echt helemaal nederlands hihi maar men denkt wel vaker dat er iets buitenlands inzit...hihi
ben ik in turkije dan denken ze dat ik turks ben en wat jij nou zegt   dan ben ik half indies hihi neee misschien ver terug maar niet zover ik weet......

he ik lees af en toe je vlindersite nog en ik zie je hier nog ....hoop dat alles fantasties gaat verlopen en dat je een heerlijk meisje   gaat vasthouden over   +_ 10 weken[meisje toch he?   ja ik dacht t wel he...hihi ik ben net een vergiet sorry]

nou heel veel liefs   xxx lilian

Hoi Hoi,

Late reactie maar heb ook zo'n rot-drukke tijd achter de rug....

Mijn moeder lag in het ziekenhuis (woont in Indonesië) dus elke dag daar heen bellen, mijn opa ligt al 4 weken in het ziekenhuis, mijn oma was gevallen die ligt thuis op bed...ik ben dus al een week aan het racen tussen ziekenhuis en mijn oma....en tot overmaat van ramp lag ik gister zelf in het ziekenhuis aan de ctg-scan omdat ze bang waren voor premature weeën...gelukkig was alles goed met de beeb, ze verdenken dat ik een hele pittige aanval van brandend maagzuur had, ik bleef overgeven en had harde buiken en krampen...
Maar vandaag gaat het weer beter, alleen beetje slappies...het was dus een hectische tijd.

Ik verwacht idd weer een dochter, nog 8 en halve week, ben het zwanger zijn ff helemaal zat en hoop stilletjes dat ze iets eerder komt hahaha...
Maar liever wel pas over een week of 3 a  4....

Wanneer heb jij je NOD? Ik hoop voor je dat het weer heel snel zal gaan, ik zelf was in ronde 4 na de miskraam weer zwanger, en dat nu dus al 31wk+3dgn....
Ben heeeeeeeeel benieuwd, en gun het jullie onwijs...

Nou lekker voorbeeld heb je gekozen, "mij" ik met al mijn klaagjes en dingentjes hahaha, maar ik vertel ze gewoon eerlijk, mensen verwachten dat je "geniet" van een zwangerschap nadat je zoiets als ons hebt meegemaakt, maar zo werkt het gewoon niet altijd, hoe blij je ook bent, hoe dankbaar ook, je hebt een angst en die kan niemand wegnemen, je verlegt ook alles....

Eerst miskraam periode voorbij, 20 weken echo gehad, 26 weken zwanger nu doen ze echt iets als het mis gaat, doe toch maar 32 weken dan is het wat groter, nee toch liever eerst maar 34 weken zwanger zijn, en uiteindelijk ben je je hele zwangerschap bezig met genieten met een stemmetje in je hoofd dat je bang blijft gaan dat het misgaat...

Ik hou me maar vast aan die 3x is scheeprecht, en dat Ninthe* een zusje wil waar we wel voor kunnen zorgen....

Ik ken het helemaal, toen ik eerder veel bij turkse meisjes was, was ik ook een turk...bij marokaanse mensen, ik ben toch ook een marokaan...eigenlijk heb ik het meeste wel gehoord, alleen niet vaak of ik indisch ben hahahaha...

Meid ik hoor van je!!!

Liefs Randy

Terug
Bovenaan