A
Anoniem
Guest
Zo ik doe het maar even zo...dat is makkelijker....
Spannend dus weer deze tijden, ja je kan maar 1 ding doen..hihi en daarna heel hard hopen!!!
Eigenlijk raar dat ook jij een miskraam kreeg na het verlies van je mannetjes, ik heb natuurlijk ook een miskraam gehad na Ninthe*.
Bij ons is het dus echt 3x is scheepsrecht, en ik hoop dat voor jullie natuurlijk ook heel erg.
Ik geniet steeds meer, of eigenlijk zeg ik dat fout.... ik zit in een periode dat ik geniet, vanaf dat ik de kleine steeds meer voelde zei mijn gevoel pas, het zit goed.
En hoe ik ook op de roze wolk zit na haar op 3-d te hebben gezien, en ik me echt kan vergapen aan haar echo-foto, begint de angst nu weer een beetje terug te komen.
het is geen slecht voorgevoel ofzo, maar toch een bepaald soort spanning dat ik denk...hmzzz... we zijn nu al zover als dit laatste stukje nou ook maar goed gaat.
ik ben in iedergeval blij dat ik onder behandeling van de gyn ben gebleven, zoveel echo's mag aanvragen als ik wil en in het ziekenhuis zal bevallen.
De angst dat het tijdens de bevalling misgaat zit er namenlijk heel erg in.
Ben vandaag alweer 30wk+2dgn dus het einde is in zicht en de weken vliegen voorbij in 1 x.
Ik weet nog wel dat dat heeeeeeeeeel anders was toen ik zwanger probeerde te worden.
Meid dat je dagen hebt dat het allemaal tegenzit en je het allemaal oneerlijk vindt die zijn heel normaal, dat hoort bij het rouwproces, dat je Storm* en Daan* dan nog meer mist is een gevoel wat altijd zal blijven...
Ik heb het ook, dan voel ik een kleine meid in me schoppen, en dan heb ik het over "ninthe" haar kamertje...en dan denk ik "verdorie het is niet eerlijk straks is dit kamertje van een ander kindje en zij heeft hier maar 2 nachtjes gelegen, dan vind ik het oneerlijk dat ik haar niet heb leren kennen, ben ik benieuwd watvoor een meisje ze zou zijn geworden"
Ik denk dat die gedachten de rest van ons leven af en toe voorbij komen... daar moeten we mee leren leven....
Geen dank (nogmaals) voor het gedicht, ik ben blij dat je er zoveel aan hebt... en dat ik met zoiets kleins je heb kunnen helpen bij je verwerking...
Nog een vraagje; ben jij helemaal nederlands? hihi....je leek nl zo donker op de foto's, je lijkt op een nicht van mij, ik ben zelf half indisch...
Liefs Randy