Voor Linda (juffie)

Hoi Linda,
Ik ben gelijk zo`n dentalspeen gaan kopen en het werkte inderdaad.
Alleen nu zuigt de speen vacuum en ik krijg het niet voor elkaar dat dat niet gebeurt. Was dat bij jouw ook?
Ze eet de laatste dagen flessen van rond de 135 dat is al heel wat en in een half uurtje. Af en toe jengelt ze nog als ik de fles voor de eerste keer in haar mondje stop, maar dat is nu heel kort. We hebben nu alleen nog het probleem dat ze niet bij iemand anders wil drinken. Ik heb het idee dat ze daarin erg eenkennig is, maar dat is toch veel te snel?
We zijn al hard aan het trainen dat ze ook bij iemand anders drinkt want over een paar weken moet ik weer werken. En anders ga ik niet gerust naar mijn werk, als ik weet dat ze niet drinkt.

Groetjes Petra en Joëlle (7weken)
 
he hallo,

Fijn dat het helpt . Charlotte zoog m ook vacuum, maar dat ging wl steeds beter. Ik draaie de achtekant nog wel eens iets losser. Ik weet niet welke maat speen je gebruikt, maar ik ben gelijk begonnen met een M. Maar ik ben heel blij voor je. Enneh Charlotte vond het ook het fijnst om bij mij te drinken en als iemand anders het deed dan ging ik gewoon even de kamer uit. Sinds dien gaat het steeds iets beter en kan ik nu gewoon erbij blijven. Succes ermee!!!

gr Linda
 
Terug
Bovenaan