voor Linda

Hoi Linda,

Je schreef dat je 25 juni ongi had moeten worden. Hoe is het nu inmiddels, ben je inderdaad ongi geworden of ben je overtijd? Ik hoop natuurlijk het laatste. Ik had zelf van het weekend ook ongi moeten worden, maar ben het (nog) NIET! Spannend!! Verder waren er nog een paar dames die op jouw bericht reageerden en die ook snel ongi moesten worden. Ik ben heel benieuwd hoe het met hen is ......

Groetjes Jacqueline
 
Hoi Jacqueline,

Alles goed. Nee, ik ben gelukkig nog steeds niet ongesteld. Nu dus al 3 dagen overtijd. Ik heb geen klachten. Alleen wat moe, maar dit ben ik altijd wel snel. Wel heb ik veel witte afscheiding.
Ik laat het je wel weten als ik ongi geworden ben, of als ik vrijdag de test heb gedaan. Heb jij al een keer getest. Waneer moet jij ongi worden?

Liefs van Lin
 
Hoi Linda,

Dat klinkt goed 3 dagen overtijd! Wat goed dat je tot vrijdag kan wachten met testen. Vind je het niet ontzettend spannend? Ik had zaterdag ongi moeten worden en ben nu dus 2 dagen overtijd. En dat terwijl ik nooit overtijd ben en altijd een kortere cyclus heb dan 28 dagen .... Ik heb nog niet eerder getest omdat dit pas de eerste maand is dat we het proberen. Ik overweeg wel een dezer dagen een testje te halen als ik dan nog niet ongi ben, want ik denk niet dat ik tot vrijdag kan wachten. Heb jij al een kind(eren) of wordt dit de eerste? Ik heb al een dochtertje van 17 maanden. Bij haar was het ook meteen de eerste maand raak, dus wie weet .... Ik durf nog nergens op te hopen. Sterkte met afwachten!

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan