voor Lindaa

A

Anoniem

Guest
Linda je had gister op mijn berichtje gereageerd,
topic heel licht streepje.
Nu vertelde je me dat jij vandaag of morgen kon testen...en
heb je al getest ik ben nieuwsgierig.

Liefs Claudia

He Claudia!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, las net dat je nu een dikke streep hebt!!  Ik heb gisteravond getest en ik ben ook Zwanger (meteen een dikke vette streep)!! Joepie ik ben zo blij! Is dit jullie eerste? Voor ons wel dus ik ben heel erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat! Volgende week ga ik me opgeven bij moeders voor moeders.

Liefs Linda

Hee Linda

Van Harte Gefeliciteerd.....

Ja dit is onze eerste erg spannend allemaal.
Ik had vanochtend moeders voor moeders opgebeld,
maar ze komen niet bij ons in de buurt,dus kan ik helaas niet meedoen.
Ik vind dit wel erg jammer.

Nou ik laat nog wel weten hoe het verder gaat,hoe voel je je trouwens.

Liefs Claudia

Haaai
Hier gaat alles goed. Kan nog steeds niet helemaal bevatten dat ik zwanger ben!  Ik heb eigenlijk niet zoveel zwangerschapskwaaltjes (maar wat niet is kan nog komen..) Heb wel  last van mn buik, gevoel dat ik ongesteld wordt, maar dat heb ik  al  vanaf een paar dagen na de eisprong. Voor de rest  zijn mn darmen een beetje borrelig hihi. En jij dan? heb jij veel kwaaltje?  

x

Hoi

Nou hetzelfde als jou eigenlijk mijn darmen zijn een beetje van slag,
en ongesteldheis gevoel en wat krampjes enz.
Maar gelukkig nog niet misselijk.
Ik heb de vk gebeld en ik moet 3 januari voor de eerste echo,echt heel spannend.

Liefs Claudia

Hoi

Dus 3 januari naar de vk, spannend zeg. Met de feestdagen er tussen is het gelukkig snel zo ver. Ik ga woensdag naar de huisarts en dan wil ik eind volgende week ook contact op gaan nemen met een vk. Ben nog steeds wel een beetje bang dat t mis gaat maarja dat zal iedereen wel hebben. Ik hou je op de hoogte (moeten we dan eigenlijk niet naar het 'zwanger' forum?) Prettig weekend!

x Linda

Ja dat wordt dus erg spannend,
Ik heb dat gevoel ook hoor dat je denkt er kan nog van alles mis gaan.
Maar ik denk dat we gewoon moeten genieten,want het gaat al snel genoeg
en stressen is ook niet goed voor een zwanger lijf.

Maar ik denk ook dat we naar het forum zwanger zijn moeten.
Spreek je daar wel.

Liefs Claudia

He Lindaa

Ben jij ook diegene die meepraat op BB beebies in augustus 2008. Ik praat daar ook namelijk mee (sbabe)

Terug
Bovenaan