voor lineke

A

Anoniem

Guest
hai lineke,

tis zeker onwijs kl*te als je weer iedere keer ongi word.
maar wij gaan dus wel naar de gyn toe,ga vandeweek bellen voor de verwijzing en dan een afspraak maken,zit nl qua cyclessen al wel langer als een jaar,maar qua data,nog niet helemaal,maar dat maakte niet heel erg uit zei de dokter,hoe alleen maar te bellen en ze legt de verwijzing klaar voor ons.
mn vriend die gaat vandeweek bellen om een afspraak te maken om zn sperma in te leveren.dit mocht hij al 1.5 maand geleden laten doen maar toen wilde hij en ik nog niet echt in het medische cirquit.dus het potje staat al thuis hier met het onderzoeksformulier,nu nog datum afspreken en dan kijken we wel verder.
ik begin er nu wel frustie van te worden iedere maand weer die teleurstelling,ben nu ook aan het tempen,puur omdat de gyn dat hier graag wil hebben.
nou wens jullei heel veel succes en hoop voor jullei dat jullie ook snel in blijde verwachting mogen zijn.

liefs nathalie

Hoi Hoi

Doet me goed om iemand tegen te komen diei n hetzelfde schuitje zit, alhoewel wij nog niet bij de gyn zitten. Mijn Hubbie heeft vorige maand zijn sperma voor de eerste keer ingeleverd.... verminderd vruchtbaar was de uitslag. Ik moet ondertussen m'n temp bijhouden van de ha. Aangezien het lab 1 test geen test vind moet m'n hubbie er deze maand nog 1 doen. Daarna terug naar de ha om te kijken wat we dan gaan doen. Ondertussen wordt iedereen zwanger in mijn omgeving....errug frustie.

Nou meid sterkte ermee, ik weet hoe jeje voelt. Wie weet lukt het ons ook nog een keer...:)

hoi nathalie en lilian.

lilian hoe lang ben jij al bezig dan?.
ik wou nog even tegen jullie maar ook tegen alle andere meiden die al lang bezig zijn.
onze tijd komt ook wel alleen we moeten geduld hebben en zeker niet teveel mee bezig zijn.
xx jes lineke.

Terug
Bovenaan