voor linneke.

A

Anoniem

Guest
hoi linneke,
ik heb net even terug moeten zoeken wie mij ook alweer die ovulateitesten had aangeraden. ik heb het dus gevonden.
ik heb ze van vorige week thuis alleen nu ben ik al vijf dagen overtijd en alle testen die ik heb gedaan zijn negatief dus zwanger ben ik niet.
ik kan nu dus erg moeilijk inschatten wanneer ik mijn eisprong ongeveer heb de dokter zei dat dit evengoed kan doorgaan???
we hebben gisteren een test gedaan om te kijken of die ook werkte maar natuurlijk kwam er geen donkerder streepje zoals dat moet als je een eisprong hebt.
in ieder geval bedankt voor deze aanrader.
hoe zit het nu bij jou?????
wanneer is je nod??
de hoeveelste ronde zit je??
groetjes pally  

Hoi Pally,

Ik denk dat je mij bedoelt, ik heb een stukje geschreven over de ovulatietests en jij hebt daarop gereageerd. Nou, ja mocht je toch Linneke bedoelen, dan kan natuurlijk alsnog reageren.

Je schrijft dat je vijf dagen overtijd bent, ik heb weleens gelezen dat sommige vrouwen pas na langere tijd een positieve test hebben. Die van clearview schijnen erg gevoelig te zijn, misschien zou je die kunnen proberen. Ben je hiervoor (nadat je bent gestopt met voorbehoedsmiddelen) wel altijd regelmatig ongi geweest?
Weet je wanneer je je eisprong gehad hebt de afgelopen ronde? Heb je zwangerschapskwaaltjes?
Wat een vragen hè?

Ik heb idd die tests gebruikt en had op dag 16 (afgelopen woensdag)  m'n ei. Ik heb er deze maand ook voor het eerst wat van gevoeld, erge steken in m'n buik.  We hebben woensdag en donderdag geklusd, nu voel ik niets meer  in m'n buik, afwachten dus!

Ik ben  benieuwd, de 22e heb ik m'n NOD,  we zitten nu in ronde  5 en ik ben 25.

Ik duim voor je, veel succes en we houden elkaar op de hoogte!

groetjes Linny

Oh ja,

Ben niet nieuwsgierig hoor, maar hoe oud ben jij en hoelang zijn jullie al bezig?

hoi linny,
leuk dat je zo snel reageerde er zijner inderdaad twee maar dat maakt niks uit.
en nee je bent helemaal niet nieuwschierig tenslotte zijn we hier om elkaars verhalen te lezen.
ik ben (nog) 22 en we gaan nu naar ronde 3.
voor dat ik met de pil begon (is alweer 8 jaar geleden) was ik heel onregelmatig dus daarom ben ik toen ook aan de pil begonnen.
toen ik met de pil stopte ben ik gelijk ongesteld geworden en de ronde daarna na 31 dagen. ik heb ondertussen drie testen gedaan en ze zijn nog steeds neg. balen!!!!!!
ik ga er vanuit dat die dan ook de waarheid zeggen.
hoe graag we ook een kleintje willen, toch heb ik er deze maand niet zo'n moeite mee als het niet zo is want 31 mei gaan we op vakantie en anders zou ik een inenting moeten halen (zoals mijn dokter zei).

nu heb ik ook zoiets van dat ik maar ongesteld wordt dan kan ik met die testen aan de slag en weet ik dat we aan een volgende ronde kunnen beginnen.
en dan heb ik daar op vakantie geen last van want dat zou balen zijn als die duivels op vakantie te voorschijn komen.
nou ik duimvoor je en hou me op de hoogte.
groetjes pally

Hoi Pally,

Volgens mij had ik je inderdaad die tip gegeven over ovulatietesten.
Wat grappig dat een andere Linny dat dan ook gedaan heeft.

Maar goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeg ik maar. Dat maakt het allemaal een stuk gezelliger.

Misschien ben je toch zwanger. Niet bij iedereen is de HCG waarde meteen zodanig hoog dat dit met een test zichtbaar wordt. Ik zal voor je duimen. En mocht je toch ongi worden dan kan je in ieder geval je ovulatietesten gaan gebruiken (heb je ze niet voor niks gekocht)

Wij zijn vanaf april vorig jaar bezig met proberen zwanger te worden.
In januari was het eindelijk zover, maar helaas heb ik 10 maart een miskraam gehad (bij 9 wk). Nu zijn we dus weer in ronde 2 beland. Ik verwacht dat mijn eisprong over een dag of 3 is (vorige keer was het op de 18e dag en ik ga er even van uit dat dit nu weer is) dus ik vind het erg spannend. We zijn alvast aan het klussen geslagen (je weet maar nooit)

Hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent. Als je niet zwanger bent kan je maar beter zo snel mogelijk ongi worden. Ik zal je in ieder geval volgen dus hou ons op de hoogte.

Veel suc6 en tot gauw.

Groetjes,
Linneke

Terug
Bovenaan