Voor Linnepinnie

A

Anoniem

Guest
Hai,

Mij hebben ze alleen onderzocht, alles was goed. Na een jaar bezig te zijn werd erbij mijn man een spatader bij de balzak gevonden, die is vorig jaar mei geopereerd, daarna heeft het 4 maanden geduurd voordat het herstelt was en nu sinds toen zou het moeten lukken, maar helaas nog steeds niets , als het in september nog niet is gelukt, dan gaan ze verder. Hoop echt dat het gaat lukken ook voor jullie want het is zo moeilijk, ik wil je wel helpen door erover te praten weet hoe het is, om lang te moeten wachten, wil je dat dan kunnen we msn-en, dat doe ik ook met nog een paar anderen die langer bezig zijn, dit lucht vaak enorm op als je het deelt.

Hoi Loona,

Bedankt voor je lieve reactie.
In de afgelopen 16 maanden heb ik mijn dalletjes en mijn piekjes....
Sinds ik met het forum mee doe en zoveel ervaringen van anderen lees ben ik er weer veel meer mee bezig maar wel positief.
Toch zou ik het wel leuk vinden om je msn  nummer te mogen toevoegen...je weetv maar nooit wanneer de dip weer toeslaat he?
Vind het wel knap van je zoals ik lees hoe je er nu mee omgaat...want gelukkig is je man nu geopereerd...maar de tijd duurt ook bij jullie  natuurlijk nog steeds heel lang...
Als je mijn msn wil toevoegen kan dat via het volgende emailadres: a.krak1@chello.nl.
Alvast bedankt he!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan