voor linnepinnie

A

Anoniem

Guest
Hoi Linnepinnie.
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat,ik heb al lang niks meer van je gelezen.
Ik weet niet of je hier nog rond zwerft maar hopelijk gaat alles goed met je.
Heb je nog onderzoeken gehad?
Hopelijk hoor ik snel iets van je!!!
Veel liefs Mikkie12 wk

Hoi MIkkie!

Wat lief...een berichtje voor mij...
Toevallig keek ik vandaag weer even of er nog interessante dingen waren te lezen..
Ben een tijd niet geweest nee. En dat hou ik ook zo...ik wil er niet meer mee bezig zijn.
Ik heb deze cyclus allerlei onderzoeken gehad. Mijn eitje hebben ze gemonitord, mijn bloed wordt morgen voor de tweede keer onderzocht (op 3e dag ongi en 1 week na eisprong) op hormoonsamenstelling.
Ik heb twee samenlevingtesten gehad.
eentje is mislukt en dus onbetrouwbaar en eentje gaf geen goed nieuws.
Vlak voor mijn eisprong  gaf de test aan dat zijn zaad niet vooruit komt in mij.
De zuurgraad van de baarmoederwand  is te hoog.
Toen hoopten ze dat als ze de test na twee dagen weer deden de zuurgraad misschien verlaagd zou zijn want dat kan nog als je eitje nog gaat springen.
Maar die test was afgelopen maandag en die hebben ze laten mislukken. Te weinig materiaal afgenomen. Heel fijn dus.
Nu kan ik pas weer 21 augustus terecht dan gaan we alle uitslagen bespreken en moeten we opnieuw beginnen met de onderzoeken.
Dat gaat dus allemaal wel een tijd duren.
Dat mijn zuurgraad te hoog is kwam als een bevestiging van het al bijna twee jaar  zonder resultaat proberen,  en dus ook een klap.
Ik denk dat die ook gewoon te hoog blijft ondanks dat het nog zou kunnen verlagen bij een eisprong...maar na die eerste test had ik heel snel mijn eisprong en denk ik niet dat het nog beter zou zijn geworden..
Ik heb flink gehuild en me vervolgens verdiept in de verdere stappen nu ik dit weet...
Dat is waarschijnlijk IUI. Intra Uteriene Seminatie.
Maargoed dat heb ik zelf uit lopen vogelen...ik moet nu eerst maar die volgende afspraak en dingen afwachten en nu gewoon rustig aan doen en van het weer en vakantie gaan genieten.
Dus...weer een stap verder in de medische molen...
Niks aan te doen....erg jammer alleen....

Maar hoe is het met jou? Lekker van het zwanger zijn aan het genieten?
Hoop het wel...dan heb je groot gelijk.. het is en blijft een kwetsbaar wereld wondertje... toch?
Nou meid nogmaals bedankt voor je lieve berichtje...
Ik mis jullie eigenlijk wel...maar hier op het forum zijn nu ook zoveel nieuwe ... en ik ben echt veel rustiger nu ik niets meer doe wat met zwangerschap te maken heeft...
Behalve de verplichte onderzoeken die voorlopig nog een tijd zullen doorgaan...
Dat is ook wel weer genoeg.

Nou lieve Mikkie veel geluk met je zwangerschap en tot een volgende keer dat we elkaar weer berichten...

En voor de andere bekende meiden die dit heel misschien wel lezen...
Fiepke...(ik weet dat ook jij een moeilijke tijd achter de rug hebt)
Deez ( ik las dat je bijna naar het ziekenhuis gaat voor follikelonderzoek)
Tam 80
Miena
Mienetje
Meltje
Mella Bella
Leah
Na
Daan2
en alle andere die ik nu vergeet... HEEL VEEL SUCCES EN STERKTE MET ALLES!
Er zijn tijden dat het allemaal niet makkelijk is...maar we moeten positief blijven!!
Geniet van de dingen die we wel hebben!! Van vakantie...zon....zee...strand en onze mannetjes!!

Tot een andere keer maar weer!!!

Hele hele hele dikke groepsknuffel voor iedereen!!!

xxx Linnepinnie

hoi linnepinnie

wat een verhaal zeg!!!!
maar wat lief dat je dan toch weer aan anderen denkt...
ik leef met je mee,we missen je wel hoor.
ben ook niet meer zo heel veel op het forum.

succes en sterkte met alles....

xxx en liefs tam80

hoi meid ook ik heb definiteif een stop op dit forum staan, lees heel af en toe nog mee.... zijn nu ook in de molen beland en heb pas hsg gehad , 1 eileider is niet toegankelijk door bbz operatie.... na de vakantie weer terug en dan horen we wel hoe of wat.

Jammer om te lezen dat het bij jullie ook niet spontaan gaat lukken maar geef de moed niet op he , het gaat ons lukken meid!!!!!

dikke knuffel van daan2

Lieve Linnepinnie !
Tjong, dat is niet niks allemaal.
Lijkt me wel goed dat jullie nu eidelijk weten dat de natuur een handje nodig heeft.
En nu vinden ze vast wel uit hoe je het beste zwanger kan worden.
Er gaat heel wat tijd overheen, maar geef de moed niet op, je bent een sterke vrouw en jij red het wel.
Dikke knuffel terugvan Miena.

Lieve Linnepinnie,

Wat een verhaal joh, is nogal wat!!   Hoop vooor jullie dat het nu beter gaat met het volgende onderzoek en de uitslag!!! Wens jullie heel veel succes toe met dit alles!!!
En ook voor jullie komt er zekre een wondertje, met een beetje hulp!!!

Liefs Sandy

Hee Linnepinnie,
Heb zoooo aan je gedacht he en nog steeds duim ik voor je!!!
Erg hoor als je met je neus op de feiten wordt gedrukt en dat ze nog iets laten mislukken. Het is en blijft onzeker en afwachten...verschrikkelijk.....
Kop op hoor meis.

Hoi Linnepinnie.
Bedankt voor je berichtje terug!!
Jeetje wat naar voor jullie.
Het is inderdaad een wonder wat je beschrijft maar je denkt daar natuurlijk meer over na in jullie geval.Een vriendin van mij heeft ook een te hoge zuurgraad en die is idd zwanger geworden met IUI. Ze heeft nu 2 gezonde kindjes.
Misschien een lichtpuntje voor jullie.
Het is in ieder geval heel fijn dat je nu iets meer weet en dat ze er iets aan kunnen doen(als de onderzoeken allemaal goed gaan tenminste!!!!)
Ik wens je het allerbeste en ik hoop dat je heel snel goed nieuws hebt meid!!
Het is jullie echt super gegunt!!
Geniet lekker van je vakantie.
Ik blijf kei hard voor je duimen!!
Heel veel liefs Mikkie

Terug
Bovenaan