voor linnepinnie

A

Anoniem

Guest
Hoi Linnepinnie.

Hoe is het met je?????
Volgens mij las ik ergens dat je 12 weken zwanger bent!!
Ik hoop dat het klopt!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Wat zullen jullie blij zijn zeg!
Eindelijk komt het dichtbij,zeker ook wel een raar idee,je bent er al zolang mee bezig.
Ik heb vaak aan je gedacht en voor je geduimd!!
Meid geniet ervan want de 9 maanden zijn zo voorbij.
Heel veel succes!!!!

Liefs Mikkie mama van Teun 18-12

Hee lieve Mikkie!!!

Ik weet niet zeker of je dit nog gaat lezen....maar ik probeer het toch...

Gefeliciteerd met Teun!!! Super joh!!
Helemaal gezond ter wereld gekomen?
Hoe was de bevalling?
En hoe is het nu met mama, papa en de kleine jongen?

Het klop joh...komende zondag ben ik 12 weken zwanger.....nu nog 11 weken en een paar dagen..... Dus nog even een paar dagen en dan zijn de eerste 3 maanden voorbij....
Het is een tijd lang nog even heel onwerkelijk geweest...
Tot ik in week 8 de eerste echo kreeg...dan zie je het echt....en vorige week heb ik de tweede echo gehad om zeker te weten hoe ver ik was en wanneer ik uitgerekend ben...
Dat is 26 augustus geworden...en de echo's waren helemaal goed...met kloppend hartje en de tweede zelfs met flink bewegende armpjes en beentjes...Erg leuk allemaal!

We zijn dan ook super gelukkig!
Bedankt voor je lieve berichtje!!
Ik ben momenteel even niet meer zo actief op het forum,....maar lees wel regelmatig even alles om op de hoogte te blijven...

Meid...geniet van je kleine!!!

Liefs Linnepinnie

Hey Linnepinnie,

FF ook een reactie van mij!!! Wat fijn voor je dat alles goed gaat tot nu toe!!!
Mooi hé die echos ja het geeft je dan zo gerustellend gevoel als je het hartje ziet en het kindje ziet bewegen!!! Hoop voor je dat alles zo lekker blijft lopen en dat je goed voelt!!!
Geniet er maar lekker van saampjes!!!!
Ben er weer vroeg bij zoals je ziet je nachtrust wordt soms ernstig verstoord, maar ja het is voor een goed doel!!!! Nou heel veel succes nog verders en hopelijk horen we nog hoe het verders met je gaat oké!!!

Liefs Sandy 33wk en 4dgn

Hoi linnepinnie.
Ik heb de laatste dagen hier even meegelezen want ik was super benieuwd naar je!!
Wat geweldig zeg!!! Al bijna 3 maanden,ohhh wat jullie op een dikke rose wolk zitten!!
En blijf daar voorlopig maar zitten want het is super leuk!!
Ik heb niet je hele verhaal nog kunnen volgen maar ik was benieuwd hoe je nu zwanger bent geraakt. Wat hebben jullie een geduld moeten hebben zeg! Petje af hoor!!
Fijn dat je in augustus word beloond hè,lekker in de zomer heeeeerlijk!!
Lekker genieten en jezelf lekker (laten) verwennen

Mijn bevalling was nogal heftig vond ik (mijn vriend trouwers ook haha).
Ik lag 13 dec. aan de CTG omdat ik verminderd leven voelde alles was goed en ik moest voor de zekerheid de 14-de terug komen voor nog een half uurtje. Toen ik de 14-de daar lag braken mijn vliezen (ik moest nog 2 weken werken) dus had ik meteen verlof. Ben die dag opgenomen (helemaal in de stress want ik moest nog 6 1/2 week.)
Uiteindelijk hebben ze het de 18-de om 7:15 uur ingeleid en om 13:30 begon een weenstorm die niet meer ophield,om 19:30 uur had ik nog maar 2 cm ontsluiting en om 21:00 uur had ik er 3. Toen hebben ze een ruggeprik gegeven om de nacht door te komen maar toen ik om 22:00 terug kwam van de OK   en wou gaan slapen werd ik om 22:30 uur wakker van 'iets' dat eruit wou!!! Omdat ik toen kon ontspannen en door het spul van de ruggeprik had ik binnen een 1/2 uur 10 cm ontsluiting gekregen. Toen was het nog even persen en om 23:21 was daar onze Teun. Hij heeft nog 2 1/2 week in het ziekenhuis gelegen maar alles ging gelukkig goed.

Nou het is een heel verhaal geworden. Ik wens jou het allerbeste en ik hou je in de gaten op het augustus-forum!!

Heel veel liefs Mikkie

Hoi. Ik heb hem nog maar even naar boven gehaald,ik weet niet of je mijn berichtje ontvangen hebt.   Liefs Mikkie.

Terug
Bovenaan