voor linniepinnie en anderen

Ik wil even zeggen dat ik het zo super knap vind hoe jij iedere keer weer mensen steunt en feliciteerd terwijl je zelf al lang bezig bent.
wij zij vaak pas in de 2e of 3e ronde bezig en we zeuren dat het te lang duurt haha
daarom wil ik even je heel erg bedanken want je bent echt een superlief mens, denk ik, haha
soms duim ik juist voor anderen dat het raak is ipv voor mezelf,
jij bent ook zoiemand, juist jij verdient het heel erg om zwanger te raken.
sorry raak bijna emotioneel, maar moest het gewoon even kwijt

Dat zat ik dus ook vd week te bedenken...je bent me net voor Fiepke, was ook van plan om n keer mn respect voor jou (linniepinnie) uit te spreken. Echt heel erg knap van je...Moet eerlijk zeggen dat t mij soms al moeite kost om te lezen als er weer iemand zwanger is en meestal als 1 vd eerste ben jij toch weer de blijheid zelve!

dikke kus

hey linnepinnie

idd, wat er hierboven al gezegd word kan ik alleen nog maar bevestigen, je bent echt een topmeid, en heb echt heel veel respect voor je medelevend heid, als er iemand het verdient om zwanger te worden ben jij het wel, en daarom zal ik ook heel hard voor je duimen dat het snel raak mag zijn , want ik gun het je echt en ik denk vele anderen met mij.......!!!!!!

heel veel liefs venessa

Ja, wat zal ik nog toevoegen wat al niet beschreven is door de anderen meiden!!!
Je bent gewoon een toppertje en leeft erg met ons mee!!!
Maar wij denken ook aan jouw en ik duim ook heeeeeeel hard voor jouw dat het raak is dat heb je echt verdient!!! Je bent een kanjer!!!

Liefs Sandy

en dan zitten wij soms te zeuren....respect heb ik ervoor echt waar.
Echt super hoe je ondanks je eigen sores toch steeds iedereen weer een hart
onder de riem kunt steken. Echt heel knap.
Mijn duimen duimen extra voor je.
Groetjes Elsa

Volgens mij is die linniepinnie in het echt ook zo ´n scheet. Ze denkt altijd aan een ander. Ik duim ook extra voor haar, het mag weleens gezegd worden idd. Ik hoop dat ze veel strooisel van de zwangere meiden vangt.
Veel respect voor je en een dikke knufffffffffffffffff
Maar ook voor alle andere meiden, wat een topforum

kan niet anders dan me aansluiten bij wat alle meiden voor me hebben gezegd. Je bent een toppertje! Heb ik je al eens laten weten, maar nog een keertje kan geen kwaad. En ik duim voor iedereen dat 'ie zwanger wordt, maar voor jou draaien mijn duimen ietsje harder!!!

Strooi strooi strooi!!!!!! Goed vangen he!

Ook voor jou zal het binnekort een keertje raak zijn!!!!

Liefs, Mienetje

Terug
Bovenaan