Voor Linniepinnie

A

Anoniem

Guest
Beetje late reactie, maar ben even twee dagen niet geweest, maar wat een fijn nieuws, gewoon het idee dat dat goed is, maar wees er blij mee, maar blijf moed houden ,bij ons was het toen na operatie goed bij mijn man, maar nu ondertussen nog niks maar het zou moeten lukken, nu ben ik ontzettend onzeker, want het is fijn dat het mogelijk is, maar wanneer komt ons geluk? We moeten de moed er maar in houden soms lukt dat goed en soms wat minder, maar eens zal onze dag aanbreken, en zijn we zo ontzettend happy, dat we deze tijd snel zullen vergeten. Nu nog hopen dat het bij jouw ook super is zal voor je duimen!!!!

Veel liefs Loona

Hoi Loona!

Bedankt voor je lieve reactie.
Zoals jij al zei....we zijn er echt heel blij mee..maar blijven er ook ontzettend nuchter onder. Hopelijk is bij mij ook alles goed maar voor ik dat weet zijn we wel even verder.
Ik ga komende week een afspraak maken, moet dan maar zien wanneer er plaats is en dan daarna nog op uitslagen wachten dus..
Bovendien zijn we allebei al zo een lange tijd verder...dus ik ga vol goede moed verder.
Ik verwacht niks...hoop steeds een beetje wanneer de NOD eraan komt.
Dat is nu nog een weekje...
Maar wij zien het ook allemaal wel net als jullie.
We zullen toch wel nooit weten waarom het langer duurt bij ons...
Maar het kan wel! Dus positief verder gaan!
En ja dat is de ene keer moeilijker als de andere keer...
Er zijn ook zoveel meiden die zo snel zwanger raken he?
Meid..onze tijd komt eraan! Dat weet ik zeker!
We duimen gewoon  extra keihard voor ons zelf!!!  hihi

Veel liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan