Voor Linnipinnie

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe gaat met je ?? Al uitslagen gekregen van de onderzoeken ??
Ik duim iedere dag voor je meid.

Succes ermee. En als er wat is weet je me te vinden he?

Met mij gaat alles goed.

Liefs van mij, zoontje 16 mnd en kruimeltje 5wk+1

Hee Muizebeest

Lief van je zo'n berichtje...
Het is  een spannende week hier............
Afgelopen dinsdag hebben we het spermaonderzoek en bloedonderzoek gehad...
De uitslag van het sperma komt komende  dinsdag bij de dokter binnen, we horen het woensdag want dan hebben we een afspraak met de dokter. Van mijn bloed pas over 2 weken.
We vinden het wel eng...ik hoor en lees ook zoveel over dat het aantal kwalitatief goede spermacellen bij mannen veel te laag kan zijn...
Ben daar wel erg bang voor...maar we proberen er maar even niet zoveel aan te denken..
Ben  ook even niet meer iedere dag aan het  reageren hier.. wel mee lezen...maar reageren kost soms zoveel tijd en dan ben ik er weer zo druk mee...
Ik hoop gewoon dat we een goede uitslag krijgen....en niet slecht nieuws.... En zodra ik dat weet laat ik het weten!! Blijf maar lekker duimen!!

Heb net mijn eisprong gehad dus hebben nog wel geklust hiervoor...alleen niet zo vaak als anders omdat hij moest sparen voor het onderzoek....Das wel balen...ik hoop dat we gewoon toevallig goed hebben gezeten....

Ben blij dat alles lekker gaat bij jou...Geniet er maar van hoor!
Spannend om straks naar de verloskundige te gaan!!! Hou je mij ook op de hoogte van alles? Vind ik leuk!
Tot snel! Dan hoor je me weer!

Dikke kus Linnepinnie

Veel succes nog met wachten.
We denken aan jullie en en voor jullie!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan