Voor linny25

A

Anoniem

Guest
Hey Linny,

Bedankt dat je even gereageerd had op mijn bericht over die ovulatietesten.
Ik heb de testen net pas binnen (van iemand overgenomen) en daar zit idd
een goede bijsluiter bij waar veel op staat. Er staat als je een cycles hebt van
28dgn moet je beginnen op dag 10. Dus ik dacht neem maar het zekere voor
het onzekere dus heb er net een test tegen aan gegooid: negatief!
Ik ga ze idd ook gebruiken om te kijken of er wel een eisprong plaats vind en
wanneer. Ik klus zo ie zo deze 10 dgn om de dag. Zo loop ik niet het risico dat de test negatief aan geeft (door dat ie het niet goed doet) en ik dus niet klus in mijn vruchtbare dagen klus. Ik heb 5 testen van mat clare en 2 van clear bleu deze heb ik van iemand over genomen voor een zacht prijsje. Ze zijn in de winkel idd super duur. In welke ronde zat jij nou? Wij ronde 6 hopelijk is dit onze geluksmaand??? Het zou leuk zijn want we gaan trouwen op 7 juli en dan trouwen we toch nog met zn 3en hihihihi!!! Succes hou je me op de hoogte. Veel liefs xxx isa.

Leuk joh dat jullie gaan trouwen! Ik hoop ook voor jullie dat jullie met z'n drieën trouwen! Wij gaan ook ronde 6 in, onze NOD's liggen ook vlak bij elkaar, jij 20 en ik 23 juni!

We houden elkaar op de hoogte, veel succes met je ovulatietesten. Ik begon na een aantal dagen echt te twijfelen of ik wel een eisprong had, maar toen toch op dag 16 was ie positief! Nu ga ik pas vanaf dag 14 testen.

Veel liefs,
Linny

Leuk joh dat jullie gaan trouwen! Ik hoop ook voor jullie dat jullie met z'n drieën trouwen! Wij gaan ook ronde 6 in, onze NOD's liggen ook vlak bij elkaar, jij 20 en ik 23 juni!

We houden elkaar op de hoogte, veel succes met je ovulatietesten. Ik begon na een aantal dagen echt te twijfelen of ik wel een eisprong had, maar toen toch op dag 16 was ie positief! Nu ga ik pas vanaf dag 14 testen.

Veel liefs,
Linny

Hey Linny,

Op dag 16 pas een positieve test? Heb je een lange cycles? xxx isa.

Nee hoor, m'n cyclus varieert tussen de 27 en 30 dagen. Ik verwachtte de eisprong ook niet op dag 16, de laatste keer was de cyclus wel 30 dagen. Met 28 dagen verwacht ik de eisprong op dag 14.

hoi iedereen ik ben net nieuw en ik heb een vraag wat is een nod eigenlijk

Terug
Bovenaan