A
Anoniem
Guest
Hey Linny,
Bedankt dat je even gereageerd had op mijn bericht over die ovulatietesten.
Ik heb de testen net pas binnen (van iemand overgenomen) en daar zit idd
een goede bijsluiter bij waar veel op staat. Er staat als je een cycles hebt van
28dgn moet je beginnen op dag 10. Dus ik dacht neem maar het zekere voor
het onzekere dus heb er net een test tegen aan gegooid: negatief!
Ik ga ze idd ook gebruiken om te kijken of er wel een eisprong plaats vind en
wanneer. Ik klus zo ie zo deze 10 dgn om de dag. Zo loop ik niet het risico dat de test negatief aan geeft (door dat ie het niet goed doet) en ik dus niet klus in mijn vruchtbare dagen klus. Ik heb 5 testen van mat clare en 2 van clear bleu deze heb ik van iemand over genomen voor een zacht prijsje. Ze zijn in de winkel idd super duur. In welke ronde zat jij nou? Wij ronde 6 hopelijk is dit onze geluksmaand??? Het zou leuk zijn want we gaan trouwen op 7 juli en dan trouwen we toch nog met zn 3en hihihihi!!! Succes hou je me op de hoogte. Veel liefs xxx isa.
Bedankt dat je even gereageerd had op mijn bericht over die ovulatietesten.
Ik heb de testen net pas binnen (van iemand overgenomen) en daar zit idd
een goede bijsluiter bij waar veel op staat. Er staat als je een cycles hebt van
28dgn moet je beginnen op dag 10. Dus ik dacht neem maar het zekere voor
het onzekere dus heb er net een test tegen aan gegooid: negatief!
Ik ga ze idd ook gebruiken om te kijken of er wel een eisprong plaats vind en
wanneer. Ik klus zo ie zo deze 10 dgn om de dag. Zo loop ik niet het risico dat de test negatief aan geeft (door dat ie het niet goed doet) en ik dus niet klus in mijn vruchtbare dagen klus. Ik heb 5 testen van mat clare en 2 van clear bleu deze heb ik van iemand over genomen voor een zacht prijsje. Ze zijn in de winkel idd super duur. In welke ronde zat jij nou? Wij ronde 6 hopelijk is dit onze geluksmaand??? Het zou leuk zijn want we gaan trouwen op 7 juli en dan trouwen we toch nog met zn 3en hihihihi!!! Succes hou je me op de hoogte. Veel liefs xxx isa.