quote: bloempje-777 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2005 18:10:23&apos

);
Hoi Hoi
Met mij gaat ook alles goed hoor! Mijn NOD is 5 januari en als het goed is heb ik morgen of vrijdag mijn eisprong. Mijn man is dan gelukkig ook in het land (ook een beetje moeilijk 'klussen' als hij in het buitenland is) Dus wat dat betreft zit het deze maand wel mee. En dan komen weer de afwacht-weken... gelukkig is het dan kerst / oud en nieuw, dan gaat de tijd misschien wat sneller.
Jullie hebben al wat dingen duidelijk gekregen las ik. Gelukkig is bij je man alles in orde. Ik ben niet zo heel erg thuis in de medische wereld, maar IUI betekent toch dat ze het zaad bij je inbrengen? Of heb ik dat altijd verkeerd begrepen? Ik wist niet dat als je Clomid kreeg je ook IUI kreeg.
Heb je een aardige gyn? Uit je verhaal begrijp ik van wel... da's wel fijn. Dan vertrouw je zo iemand toch meer lijkt me.
En hoe het emotioneel met ons gaat? Met mijn man goed, hij zit er minder mee dan ik (met dat ik nog niet zwanger ben) en mij gaat het ook wel goed, maar ik heb wat vaker van die 'ups en downs'. Ik kan het er soms best moeilijk mee hebben. Aan de andere kant genieten we ook wel van het (nog) samenzijn. Lekker uitslapen, gaan en staan waar je wil enz.
Nou meer weet ik op het moment effe niet te schrijven... vind het trouwens wel leuk om weer wat van je te horen!
Liefs Bloempje
Dag Bloempje,
Wat leuk een speciaal bericht voor mij!
Spannend dat jullie weer in de klusdagen zitten, weet je wanneer je je eisprong hebt d.m.v. ovulatietesten?
En idd ook wel handig dat je mannetje dan thuis is.....
Je hoeft niet altijd clomid en iui samen te krijgen, als je een onregelmatige cyclus hebt, een te laag progesterongehalte of geen eisprong krijg je eerst gedurende een bepaalde tijd clomid voorgeschreven.
Ik vind achteraf ook wel dat de gyn best snel met iui wil beginnen, aan de andere kant vind ik het ook wel prettig. Ben er gevoelsmatig nog niet helemaal uit.
Maar...... ik vind het moeilijk om dit op te schrijven, ik ben nu 2 dagen overtijd. De test was dinsdag op m'n NOD negatief. Ik ben de laatste maanden altijd erg regelmatig geweest, ook met m'n eisprong, die ik de laatste drie maanden met ovulatietesten heb vastgesteld.
Het maakt me zo onzeker en emotioneel, ik ben al een keer eerder een week overtijd geweest en had toen een zwangerschapstest met een heel licht tweede streepje. Je wordt zo heen en weer geslingerd tussen hoop en nuchter willen blijven.
En aan de andere kant voel ik me dan weer zo schuldig tegenover meiden zoals jij en anderen die al veel langer bezig zijn en die juist zouden zeggen: 'je moet blij zijn dat er misschien iets gebeurd'.
Ben ook blij weer wat van jou te horen, het is toch fijn om met 'lotgenoten' iets te kunnen delen.
Liefs,
Linny