voor Lisette

A

Anoniem

Guest
He lisette,

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Wat ontzettend naar. Is natuurlijk altijd heel triest maar wel extra vervelend  dat dit nu in je kraamtijd moet gebeuren. Je  zou nu eigenlijk alleen maar moeten genieten. Ik heb het zelfde meegemaakt. Toen mijn eerste zoontje 4 weken oud was is mijn schoonmoeder overleden. Ze was al een tijdje ziek, maar overlijden kwam toch heel onverwacht. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte bij het verwerken van jullie verdriet  en hoop dat je toch nog een fijne kraamtijd hebt met je kleine meisje.

Knuffel van Sabine

Hoi Sabine,
wat lief dat je dit voor mij schrijft.
nu gaat het wel weer hoor.
alleen heb je af en toe van die momenten.

in de week dat alles geregeld moest worden was ik net twee weken daarvoor bevallen met een keizersnede.
ik ben toen ook echt iedere dag geleefd en s'avonds werden we ook nog geleefd door onze kleine.
toen heeft mijn moeder de kinderen een nachtje meegenomen om ons tot rust te laten komen.
nu heb ik besloten om echt te gaan genieten want mijn vriend zijn vader zou ook niet willen dat we in een hoekje zouden gaan kniezen.

bedankt voor je reactie.
gr lisette

Hoi Sabine,
heb nog een vraagje?
welk hotel van go best in griekenland zijn jullie geweest?
gr lisette

wij zaten op Lesbos in Hotel Alcaeos Beach Club.
Is een klein hotel met zo goed als alleen nederlanders. Ligt wel afgelegen en er zijn een hoop trappen. Dit vond ik wel een nadeel.Maar een taxi kost niet veel.
Het eten was niet uitgebreid, maar wel erg lekker. Grote voordeel aan dit hotel vond ik dat het zo klein schalig is (al waren ze wel aan het uitbreiden). Dus geen handdoeken 's ochtends  op de bedjes. Lekker rustig in het zwembad. Geen opgeschoten gasten die bijna op je kind springen.  's avonds gewoon een tafel beschikbaar tijdens het eten. Het ligt dus alleen in de midle of niks.Maar met kleine kinderen ga je toch 's avonds niet stappen. Maar ik vind het altijd wel lekker als je even je hotel uit kunt wandelen en naar wat winkeltjes kunt kijken en dat is daar dus niet.  We hebben er 2 leuke stellen ontmoet en voor Koen waren er een hoop nederlandse kindjes van zijn leeftijd, dus  hebben  we  ons prima vermaakt. Was echt een relax vakantie.

Terug
Bovenaan