Voor Lize

Hoi Lize,

Ik vind het echt ontzettend rot voor je wat er is gebeurd. Ik hoop voor jou dat alles goed komt, wat er uiteindelijk ook gebeurt.

Ikzelf zou het niet aankunnen. Ik zou zo kapot zijn dat ik er ongelukkig van zou worden. Ik ben ooit door een ex zo verschrikkelijk bedonderd (hij was gokverslaafd, later bleek dat hij ook drugs gebruikte en vreemd was gegaan met zijn ex). Ik ben zo "klein" geworden in die tijd dat ik me heb voorgenomen me nooit meer zo onzeker te laten maken door een man. Ikzelf zou dan ook een punt achter de relatie met mij man zetten als hij me zou bedriegen.

Persoonlijk vind ik er ook een verschil inzitten of iemand een keer het bed heeft gedeeld met iemand (hier kun je gelijk spijt van hebben) of dat iemand je maanden lang bedriegt. Dan weet iemand heel goed waar hij mee bezig is. En dat hij je niet aantrekkelijk vindt omdat je zwanger bent dat is echt geen excuus.

Ik wil je niet bang maken, maar ik hoop voor jou dat het bij deze ene keer blijft. Mijn vader heeft mijn moeder zo vaak bedrogen. Ze zijn inmiddels al 5 jaar gescheiden. In het begin had ik het er heel moeilijk mee. Ik had echt zo'n gevoel van: als mijn vader al niet te vertrouwen is waarom een andere man dan wel. Gelukkig heb ik me daaroverheen kunnen zetten en ben ik inmiddels 8 maanden gelukkig getrouwd.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil jou en je man abslouut niet veroordelen.

Luister alleen goed naar je eigen gevoel, laat je niet teveel beinvloeden door de mening van anderen en de mening van je man. Zolang jij jezelf maar recht in de ogen kunt kijken!

Ik wens je heel veel sterkte en ontzettend veel geluk toe met jullie nieuwe hummeltje.

Sylvie
 
Ik begrijp je reactie HEEL GOED, het zijn ook allemaal dingen waar ik over na heb gedacht. Maar op de 1 of andere manier voel ik dat het goed komt.
Raar misschien, en veel mensen zeggen ook: ik zou hem niet meer hoeven. Maar kijk misschien had het mij ook een keer kunnen overkomen, en om na 1x te zeggen: bekijk het maar, vind ik zelf niet eerlijk.

Bedankt voor je meeleven!
 
Hoi Lize,

Ik ben blij dat je het zelf zo positief kunt zien. Die positieve energie kun je de laatste weken goed gebruiken!!!

Ik geloof er zeker in dat je ontzettend veel van je partner kunt houden en toch gevoelens (of een spanning) kunt hebben voor iemand anders. De gevoelens heb je niet in de hand, wat je ermee doet wel.

Ik hoop dat dit voor jullie een stimulans zal zijn voor jullie relatie en dat het helemaal goed gaat komen.
Als het goed voelt: ga ervoor!!!!

Sylvie
 
Terug
Bovenaan