Voor Loentje

Oke, ik zal eerlijk zijn, ik had niet dit verwacht, maar ik ben wel blij dat je een aanleiding hebt gevonden om je hart te luchten. Daar is dit forum ook voor! Ik wacht ook op een bericht uit Suriname van mijn overgrootmoeder van 97 (in juni 98!) . Zij heeft een hersenbloeding gehad en is stervende, mijn moeder is net terug uit Su om afscheid te nemen. Maar zoals je begrijpt ligt het in de lijn der verwachting dat iemand op die leeftijd niet lang meer heeft. Ik heb je bericht gelezen en ik besefte me ineens dat iedereen hier meer is dan een paar woorden op een scherm. Ik voel met je mee, ik heb in mijn werk veel te maken met ziekte en overlijden dus ik kan ongeveer wel inschatten wat voor impact dit op je heeft en ook zal hebben. Ik kan heel makkelijk zeggen dat je niet moet gaan zitten wachten, want zo lijk je voorbereidt, maar het komt altijd onverwacht, maar ik heb makkelijk praten. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen over je vriendin, het maakt mij zelfs verdrietig en ik ken haar en haar kinderen niet eens. Wat een aangrijpend verhaal! Dat je zo niet goed van je zwangerschap kunt genieten is heel begrijpelijk. Maar laat dit kindje de zon achter dit dikke wolkendek zijn. Je echo is vandaag toch? Ik hoop dat alles helemaal ok is en dat je die kleine rots in de branding lekker veel zal bewegen en friemelen.
"kijk mam, met mij is alles goed!" (zal je zien!)

Loentje, dit is voor niemand goed, maar een zwangere vrouw zou helemaal ontzien moeten worden. Een advies van mijn overgrootmoeder (ze heeft tot mijn 13e bij ons in huis gewoond)
"If it doesn't kill you, it makes you stronger" (fuck nu moet ik zelf weer huilen).
Je zal zien dat als dit allemaal voorbij is, jij er sterker uitkomt. Mijn gedachten zijn vandaag bij jou, lieverd, ik "spreek" je snel...

Dikke knuffel van Muty
 
vriendin van je moeder? waar gaat dit allemaal over?
En mogen wij dit misschien ook lezen? geef anders je msn aan loentje, als je zo graag prive wilt!
Het forum is voor iedereen.
 
Anoniem, het gaat over een stukje wat eerder geschreven is. Als je het niet begrijpt waarom reageer je dan zo?? Je kan het toch lezen??
Nou, ik wil Muty en Loentje sterkte wensen tijdens deze moeilijke periode...

Liefs Sas
 
Iedereen mag meelezen, maar er staat toch duidelijk boven dat het voor Loentje is. Als je dan tóch gaat verder lezen en het zó erg niet snapt, dat je ook nog zo'n domme opmerking maakt, dan moet je wel echt aan jezelf gaan twijfelen!

Muty en Loentje, trek je er alsjeblieft niks van aan! Jullie weten dat iedereen je verhalen kan volgen, en daar is niks mis mee. Ik vind het alleen maar heel pijnlijk dat er zo gereageerd wordt door iemand die dan ook nog zegt dat het forum van iedereen is! Heel veel sterkte meiden!
 
Ik lees het niet eens, een serieuze reactie filter je er zo tussenuit toch?
Maar bedankt voor jullie support hoor dames! Het wachten is op nieuws van Loentje...

Grtz Muty
 
Compliment voor Muty dat ze het zo oplost. 1 regeltje op de hoofdpagina en de rest van haar verhaal bij de reacties, zo is het voor iedereen heel makkelijk om wel of niet voor haar verhaal te kiezen, let wel KIEZEN. Want nieuwsgierig is onze anoniem wel!
Veel sterkte meiden!!!
Linda
 
Terug
Bovenaan