voor loentje

Sjongejonge. Heb jij echt niks beters te doen, anoniem? Ik heb ook niet gevraagd om al die aandacht. En ik ben niet verkast naar het septemberforum, daar zat ik al voordat ik hier ook kwam. Ik ben nooit ergens weggeweest, ik schrijf weleens een dagje niet omdat ik nog een leven heb.
Lief dat je het vraagt, Moniek. Het was heel leuk, wel erg kort moet ik zeggen, het was voorbij voor ik er erg in had. De echo zou zo'n 20-30 minuten duren en het hele gedoe duurde net 20 minuten, ik heb ruim 10 minuten echo gehad, dus voel me lichtelijk belazerd. De echoscopiste was heel informatief maar niet zo vriendelijk, de foto's vielen erg tegen, ik denk dat het gewoon een slechte dag was. Ik zit er niet mee, want ik heb waar het me om ging, namelijk die videoband én DVD. Die heb ik inmiddels al zo'n twaalf keer gezien en ik word hoe langer hoe verliefder. Het was bizar om op dat scherm te zien wat ik in mijn buik voelde. Zo is het ook veel echter, met twaalf weken kon ik echt niet geloven dat dat mijn buik was, wat ik zag.
Ik ben de hele week bezig geweest mijn vriend over te halen om het geslacht te vragen maar hij wilde niet toegeven, waar ik uiteindelijk wel blij om was, ik ben namelijk erg zwak als het gaat om verrassingen en heb er dan later spijt van als ik iets al weet of heb verteld. Maar op het allerlaatste moment, toen de echoscopiste vroeg of we het wilden weten, riep mijn vriend 'JA!' en moest ik de sterkste zijn. Afijn, we weten het nog steeds niet. Leuk, dat het nog een verrassing is! Wel onpraktisch met kleertjes kopen, maar ach. Een vriendin had het wel gevraagd en een hele roze baby-uitzet gekocht, kwam het eruit, was het toch een jongetje. Honderden euro's kwijt.... stel je voor.
 
Wat goed van jullie Loentje! Wij wilden het allebei dolgraag weten en wat denk je.......... De navelstreng zat tussen de beentjes dus nu weten we nog niets. We lagen allebei in een deuk maar vonden het wel jammer. Nu maar afwachten tot de bevalling.......
 
jesus anoniem ben je jaloers ofzow dat er wel om haar gevraagd word en niet om jou ??????
als je misschien niet anoniem zou reageren en een beetje vriendelijker zou zijn dan kan t misschien ook wel s gebeuren dat er iemand geintreseerd is in jou
 
Terug
Bovenaan