Voor Lonsj

A

Anoniem

Guest
Zag dat je gereageert had op de topic koop geen roosjes. Maar waar ik heel erg benieuwd na ben is eigenlijk of je de schoentjes vooruit betaalt of bij levering. Want dat kan ik dus nergens vinden op hun site. De schoentjes zien er echt leuk uit. Maar als je pas hoeft te betalen na levering vind ik dus eigenlijk dat de klacht niet gegrond is.
Kun jij me vertellen of je vooraf of naderhand betaalt ?

Groetjes Jolanda

Hihi, ben ook even wezen kijken (niet nieuwsgierig hoor)
Ik vind die ruw-geschoren donkerbruine helemaal cool!!
MAar uh, die prijs... is dat inclusief verzendkosten of komt dat er nog bij?
Liefs Nelleke

Äaaaarggggg  rot forum.....nou poging 15..

Hoi Jolanda en Nelleke

uhhh als je je roosje besteld dan krijg je een bevestiging / email en dan moet je het bedrag van de roosjes + 1,90 verzendkosten vooraf overmaken.. Dan word de bestelling onder handen genomen en binnen 3 weekjes zijn de roosjes geleverd ...Tenminste dit is nogmaals mijn ervaring ...Ik zou het niet op mijn kop willen dat het bij jullie anders zou lopen ,maar ik ben er super tevreden mee!!
En ze zijn zooooo leuk en poepetig...

Ik kan er ook niks fout over zeggen heb ze ook een keer als kraamcadeau gedaan (leuk met naam op de slofjes) tja ik vind ze gewoon super!

oja: ik zou idd wel opletten met de maat ivm de drie weekjes levertijd de voejes groeien hard!! Maar het staat prima omschreven op de site hoe je dit het beste kan doen...

Succes ermee... Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan