A
Anoniem
Guest
Hoi Loona
Dank je wel voor je speciale berichtje.
Ik snap het wel dat je het forum even voor gezien wilt laten...
Ik vind het wel jammer...maar ik hoop net als jij, dat wij ook heel snel eens geluk mogen hebben...
Als je niet meer op het forum te vinden bent..zou ik dan je email/msn mogen?
Ik ben niet vaak aan het msnen hoor...maar dan kunnen wij elkaar, naast het forum, wel gewoon op de hoogte houden van dingen...als we dat willen...
Ik heb je andere berichtje ook gelezen.
Super leuk joh dat jullie een boerderij gekocht hebben!
Ik denk dat dat jullie wel meer zal laten genieten van alles en hopelijk gaat daarmee gepaard...dat je ook vlot zwanger zal worden! Het is wel een hele fijne verandering!
Meid, veel succes met alles! En ik zal voor jou en mij extra keihard blijven duimen!
Ook jij en ik verdienen zo'n wondertje een keer toch?
Liefs Linnepinnie
Dank je wel voor je speciale berichtje.
Ik snap het wel dat je het forum even voor gezien wilt laten...
Ik vind het wel jammer...maar ik hoop net als jij, dat wij ook heel snel eens geluk mogen hebben...
Als je niet meer op het forum te vinden bent..zou ik dan je email/msn mogen?
Ik ben niet vaak aan het msnen hoor...maar dan kunnen wij elkaar, naast het forum, wel gewoon op de hoogte houden van dingen...als we dat willen...
Ik heb je andere berichtje ook gelezen.
Super leuk joh dat jullie een boerderij gekocht hebben!
Ik denk dat dat jullie wel meer zal laten genieten van alles en hopelijk gaat daarmee gepaard...dat je ook vlot zwanger zal worden! Het is wel een hele fijne verandering!
Meid, veel succes met alles! En ik zal voor jou en mij extra keihard blijven duimen!
Ook jij en ik verdienen zo'n wondertje een keer toch?
Liefs Linnepinnie